![](/upload/images/cache/bazar/2024-06-3/20240619011508-10625654_jpg200x300.jpg)
Kawasaki KLE500 - nová STK, padáky, nosiče, po generálce
Prodám své cestovní enduro KLE500A4, nová STK, padací rám, nosiče kufrů Bartus (PC 4000Kč), zadní nosič a kufr, a hlavně je prakticky po generálce.
Během posledních 2000 km se dělalo uvnitř snad úplně všechno (chronologicky zpětně):
-nová zrcátka odpovídající typu
-vyčištění a odrezení nádrže
-komplet vyměněny palivové a podtlakové hadice za nové
-kompletní repase obou karburátorů:
-nové podtlakové membrány
-těsnění plovákových komor a propojek mezi karburátory
-čištění ultrazvukem
-nové benzinové ventily
-nový vzduchový filtr
-nové svíčky NGK
-oprava zadní části elektroinstalace - rozchození blinkrů
-kontrola + vyčištění konektorů a elektroinstalace
-nové ložisko řízení
-nový olejový filtr
-kompletní repase ráfků a přepletení výpletu a centrování!
-nové pneu Mitas E-07+ Enduro Trail vzadu i vepředu - stav 100%
-nové duše
-spojkové lanko
-brzdová kapalina
-nové zadní destičky (vepředu OK)
-těsnění víka ventilů
-výměna rozvodů v motoru
-nový napínák rozvodů
V papírech má 29,4 kW a asi by mohla být A2 (já mám A tak neřeším), ale když jsem ji koupil, běžně jezdila 160+ km/h tachometrových protože má šestku. Komprese teď naměřena 175 resp. 200 PSI kvůli tomu, že byla před opravou přiskřípnutá membrána karburátoru. Jezdí pořád krásně a tahá, aktuální maxiomálku jsem nezkoušel.
Najeto 72xxx km a podle konzultovaného mechanika závodních motorek vydrží tento motor (používá se i na závodních GPZ500S resp. Ninja 500R) cca. 150tkm a zde je detuned pro lepší spolehlivost a životnost, takže je motorka nanejvýš v půlce života.
Vzhledem k věku má kosmetické vady, poctivě ukázané na fotkách (modře zakroužkované). Předminulý majitel očividně škrtal stupačkami i padáky v zatáčkách, a mě nikdy nespadla při jízdě, ale dvakrát při vytahování z garáže tak, že blastery řídítek se opřely o prodloužený čelní štítek a udělaly na něm prasklinky viz foto. Blastery jsem proto odmontoval a teď již ani při maximálním rejdu řídítka o štítek nezavadí. Od zadního kufru nemám klíček.
Olej se měnil před ca. 200km náběhu, ale motorka mezi tím 2 roky stála, takže by to asi výměnu chtělo. Ze stejného důvodu je povrchová rez na brzdných kotoučích, ale ničemu to nevadí, STK s tím prošla.
Důvod prodeje - za 6 let jsem najezdil 3000 km ale co mám děti, jen párkrát kolem komína, tak ať dělá radost někomu, kdo bude opravdu jezdit.
Koupil jsem ji za 30 a do oprav a příslušenství nasypal 47 tisíc než bylo všechno hotové, takže fakticky prodávám se slevou 17 tisíc. K naprosté dokonalosti chybí už jen estetika (čisté kotouče, prasklinky, prachovky tlumičů) a ne nutné, ale chod zpříjemňující drobnosti na kolech typu pročištění a promazání prasátek třmenů apod. Přihodím tankvak Shad.
Na prodej nespěchám, nevadí mi si ji nechat a fakticky ji už tak prodávám se slevou 17 tis. (PC 30, servis a doplňky 47 než bylo vše hotové k mé spokojenosti), takže cena je pevná. Šetřete čas sobě i mě a nevolejte nabídky typu "vezmu to za polovinu".
Moje recenze zde na motorkářích:
Cena: | 60 000 Kč |
---|---|
Typ: | Prodej |
Město: | Praha |
Vyrobeno: | 1994 |
Najeto: | 72100 Km |
Výkon: | 36.5 kW |
Objem: | 499 cm3 |
STK do: | 2028 |
Majitelů: | 3 |
Servisní kniha: | Ne |
TP: | Ano |
ABS: | Ne |
Aktuální stav: | Nebouraná |
Do provozu: | 8.4.1994 |
Pro odeslání odpovědi zapněte javascript.
![Kawasaki KLE 500 1994 Kawasaki KLE 500 1994](http://www.motorkari.cz/upload/images/grafy/bazar/1994/173.jpg?v=30)
![Kawasaki KLE 500 1991-1997 Kawasaki KLE 500 1991-1997](http://www.motorkari.cz/upload/images/grafy/bazar/1994/173_1991-1997.jpg?v=30)