Pro cestovatele




Detail inzerátu

Kawasaki KLE500 - nová STK, padáky, nosiče, po generálce

Prodám své cestovní enduro KLE500A4, nová STK, padací rám, nosiče kufrů Bartus (PC 4000Kč), zadní nosič a kufr, a hlavně je prakticky po generálce.

Během posledních 2000 km se dělalo uvnitř snad úplně všechno (chronologicky zpětně):

-nová zrcátka odpovídající typu
-vyčištění a odrezení nádrže
-komplet vyměněny palivové a podtlakové hadice za nové
-kompletní repase obou karburátorů:
-nové podtlakové membrány
-těsnění plovákových komor a propojek mezi karburátory
-čištění ultrazvukem
-nové benzinové ventily
-nový vzduchový filtr
-nové svíčky NGK
-oprava zadní části elektroinstalace - rozchození blinkrů
-kontrola + vyčištění konektorů a elektroinstalace
-nové ložisko řízení
-nový olejový filtr
-kompletní repase ráfků a přepletení výpletu a centrování!
-nové pneu Mitas E-07+ Enduro Trail vzadu i vepředu - stav 100%
-nové duše
-spojkové lanko
-brzdová kapalina
-nové zadní destičky (vepředu OK)
-těsnění víka ventilů
-výměna rozvodů v motoru
-nový napínák rozvodů

V papírech má 29,4 kW a asi by mohla být A2 (já mám A tak neřeším), ale když jsem ji koupil, běžně jezdila 160+ km/h tachometrových protože má šestku. Komprese teď naměřena 175 resp. 200 PSI kvůli tomu, že byla před opravou přiskřípnutá membrána karburátoru. Jezdí pořád krásně a tahá, aktuální maxiomálku jsem nezkoušel.

Najeto 72xxx km a podle konzultovaného mechanika závodních motorek vydrží tento motor (používá se i na závodních GPZ500S resp. Ninja 500R) cca. 150tkm a zde je detuned pro lepší spolehlivost a životnost, takže je motorka nanejvýš v půlce života.

Vzhledem k věku má kosmetické vady, poctivě ukázané na fotkách (modře zakroužkované). Předminulý majitel očividně škrtal stupačkami i padáky v zatáčkách, a mě nikdy nespadla při jízdě, ale dvakrát při vytahování z garáže tak, že blastery řídítek se opřely o prodloužený čelní štítek a udělaly na něm prasklinky viz foto. Blastery jsem proto odmontoval a teď již ani při maximálním rejdu řídítka o štítek nezavadí. Od zadního kufru nemám klíček.

Olej se měnil před ca. 200km náběhu, ale motorka mezi tím 2 roky stála, takže by to asi výměnu chtělo. Ze stejného důvodu je povrchová rez na brzdných kotoučích, ale ničemu to nevadí, STK s tím prošla.

Důvod prodeje - za 6 let jsem najezdil 3000 km ale co mám děti, jen párkrát kolem komína, tak ať dělá radost někomu, kdo bude opravdu jezdit.

Koupil jsem ji za 30 a do oprav a příslušenství nasypal 47 tisíc než bylo všechno hotové, takže fakticky prodávám se slevou 17 tisíc. K naprosté dokonalosti chybí už jen estetika (čisté kotouče, prasklinky, prachovky tlumičů) a ne nutné, ale chod zpříjemňující drobnosti na kolech typu pročištění a promazání prasátek třmenů apod. Přihodím tankvak Shad.

Na prodej nespěchám, nevadí mi si ji nechat a fakticky ji už tak prodávám se slevou 17 tis. (PC 30, servis a doplňky 47 než bylo vše hotové k mé spokojenosti), takže cena je pevná. Šetřete čas sobě i mě a nevolejte nabídky typu "vezmu to za polovinu".

Moje recenze zde na motorkářích:

Fotogalerie
Informace o inzerátu
Cena: 60 000 Kč
Typ: Prodej
Město: Praha
Vyrobeno: 1994
Najeto: 72100 Km
Výkon: 36.5 kW
Objem: 499 cm3
STK do: 2028
Majitelů: 3
Servisní kniha: Ne
TP: Ano
ABS: Ne
Aktuální stav: Nebouraná
Do provozu: 8.4.1994
Odpovědět na inzerát

Pro odeslání odpovědi zapněte javascript.

Vývoj ceny Kawasaki KLE 500 1994
Kawasaki KLE 500 1994
Vývoj ceny různých ročníků
Kawasaki KLE 500 1991-1997

TOPlist