![](/upload/images/cache/bazar/2024-05-1/20240613205656-10614343_jpg200x300.jpg)
Moto Guzzi Stelvio 1200 (TK do 2027)
Jezdí, svítí, troubí, má TK (to čemu většina říká STK) do 2027, má ale mouchy a chce to něco dodělat. Více dále, čtěte pozorně. A řekněte si o fotky a video. Sem mi to nejde všechno vložit.
Motorce se v dobových testech říkalo italské GS a dobře tehdejšímu GS konkurovala. Je to poctivá kovařina, doporučuju si něco načíst (např. od "Seikose" Červenky). Pokud neznáte kozy, tak sem nejezděte. Jak se taky píše v nějaké recenzi, tyhle motorky už jako nové vydávají zvuky, jako jiné motorky před smrtí. Takže asi tak... Musíš být Guzzista nebo je znát, jinak to chtít nebudeš :-/
Co je úplně nově provedeno:
- gufera teleskopů a jejich olej
- profesionální repase předních brzdových třmenů (mimo pístků - nebyly třeba měnit)
- nové Brembo destičky - originální směs
- brzdová kapalina na předku
V 94 tis. celková kontrola a provedení všeho, co bylo potřeba, v První kozí. Jinak spotřebák jsem dělal vždy sám.
Úpravy a výbava:
- roller tappets!!! (od 36 tis. km v r. 2014)
- homologovaný laděný výfuk MIVV přímo pro Stelvio! Pěkný zvuk podobný sériové verzi, ovšem bez dB killeru (je vyjímatelný - jeden šroubek) je to pořádná střelba. Je lehčí, má přidat nepatrně výkonu a snížit nepatrně spotřebu (spotřeba mi klesla znatelně). Cena nového se pohybovala cca 13-14,5 tis. Kč. Původní výfuk (s urvanými šrouby - něco bylo, něco jsem musel urvat já při demontáži) dám k tomu, má ale dost za sebou.
- kovová ochrana vstřikování MyTech (stojí cca 2,5 tis. Kč). Původní plastové kryty dám k tomu.
- drátěná kola a zadní kolo šíře 180. Myslím, že drátěné má mít NTX, ale ne ve 180 šiří. Každopadně je to fajn takhle.
- dvě možné výšky sedačky. Má taky mít jen NTX
- lešení bočních kufrů + originál Moto Guzzi hliníkové kufry (zatéká do nich, něco zažily), plotna Givi pro kufr s nosností 10 kg.
- nad tachometrem jeden aparát s 2x USB zásuvkou + hrazda
- pod sedačku autozástrčka
- padáky
- plastový kryt motoru
- olejový chladič
- asi jiné stupačky (po předchozích majitelích)
- gumy Pirelli Scorpion Rally STR
- vidlice Marzochi (stavitelná)
- zadní tlumič stavitelný
- LED zadní světlo (original)
- vpředu 2x Brembo čtyřpístek (original)
- blastery
- centrální stojan
- držák telefonu si nechám ;-)
- vrchní kufr si nechám ;-)
Mouchy:
- za posledních skoro 1000 km mi 6x zazlobila v tom, že buď nastartovala na druhé startování nebo zdechla za jízdy :-( a pak normálně nastartovala (s tím párkrát zasvítil servis, pak zhasl a nesvítil). Přišlo za mého užívání. Self-diagnostika přes palubní počítač chybu neukazuje.
- jeden z páru závitů na šrouby co drží jeden teleskop je stržený (prý úplně nevadí a je pravda, že za skoro 1000 km se teleskop nehnul). Závit byl načatý z předchozího užívání.
- některé závity pro padáky jsou stržené. Je tak od předchozích uživatelů.
- boční stojánek je tak ohlý nahoru, že ho nelze použít. Byl už více nahoru, když jsem kozu koupil, postupně se ohybal a ohybal až jsem ho přestal používat
- zlobí čidlo neutrálu, což nevadí, když teda nevrčí motorka na bočním stojánku, že ano
- drobný únik oleje (ale není třeba dolévat) ve svislé spáře někde pod rozvody (ale mimo rozvody si myslím, je to hlouběji v horizontálu, ale vertikální spára)
- plast kapoty nad pravým válcem v jednom úchytu urvaný, ale neodpadne ani ve 200 kmh
- vůle v krku řízení (před cca 14. tis km byl krk kontrolován a podroben údržbě u nejpovolanějšího kozího servisu, nevím, kde a kdy se vzal problém)
- víko ventilů P válce drží na třech namísto čtyř šroubů. Je tam uražený závit (byla moto padlá nebo lehce bouraná na pravou stranu???), tak to objevili u našeho nejpovolanějšího kozího servisu. Je tak po předchozích uživatelích.
- optické nedostatky kam se podíváš
Víc mě teď nenapadá. Koukněte do mých motorek, mám toho ke svému Stelviu dost napsáno, dovíte se tam dost o modelu i jeho historii u mě. Btw. když jsem prodával před lety Biga, zájemce se divil, že uvádím všechny mouchy, že to není normální. No tak bohužel není, ale mělo by být. Svezl se na něm a vzal ho :-)
Jezdí pěkně, dá se klopit, tyhle gumy sedí jak přibité.
Ptejte se, upřednostním zatím psanou komunikaci. Díky.
Balík všeho možného foto a video na vyžádání.
Dostupnost: | platí do smazání |
---|---|
Cena: | 88 888 Kč |
Typ: | Prodej |
Město: | Beroun-Město |
Vyrobeno: | 2008 |
Najeto: | 108996 Km |
Výkon: | 77 kW |
Objem: | 1151 cm3 |
Původ: | Itálie |
STK do: | 2027 |
Majitelů: | min. 3 |
VIN: | ZGULZ00078 M111861 |
Servisní kniha: | Ne |
TP: | Ano |
ABS: | Ne |
Do provozu: | 2008 |
Historie: | Zobrazit historii |
Pro odeslání odpovědi zapněte javascript.
![Moto Guzzi Stelvio 1200 2008 Moto Guzzi Stelvio 1200 2008](http://www.motorkari.cz/upload/images/grafy/bazar/2008/2781.jpg?v=27)
![Moto Guzzi Stelvio 1200 2005-2011 Moto Guzzi Stelvio 1200 2005-2011](http://www.motorkari.cz/upload/images/grafy/bazar/2008/2781_2005-2011.jpg?v=27)