Pro cestovatele




Detail inzerátu

Moto Guzzi Stelvio 1200 (TK do 2027)

Jezdí, svítí, troubí, má TK (to čemu většina říká STK) do 2027, má ale mouchy a chce to něco dodělat. Více dále, čtěte pozorně. A řekněte si o fotky a video. Sem mi to nejde všechno vložit.

Motorce se v dobových testech říkalo italské GS a dobře tehdejšímu GS konkurovala. Je to poctivá kovařina, doporučuju si něco načíst (např. od "Seikose" Červenky). Pokud neznáte kozy, tak sem nejezděte. Jak se taky píše v nějaké recenzi, tyhle motorky už jako nové vydávají zvuky, jako jiné motorky před smrtí. Takže asi tak... Musíš být Guzzista nebo je znát, jinak to chtít nebudeš :-/

Co je úplně nově provedeno:
- gufera teleskopů a jejich olej
- profesionální repase předních brzdových třmenů (mimo pístků - nebyly třeba měnit)
- nové Brembo destičky - originální směs
- brzdová kapalina na předku

V 94 tis. celková kontrola a provedení všeho, co bylo potřeba, v První kozí. Jinak spotřebák jsem dělal vždy sám.

Úpravy a výbava:
- roller tappets!!! (od 36 tis. km v r. 2014)
- homologovaný laděný výfuk MIVV přímo pro Stelvio! Pěkný zvuk podobný sériové verzi, ovšem bez dB killeru (je vyjímatelný - jeden šroubek) je to pořádná střelba. Je lehčí, má přidat nepatrně výkonu a snížit nepatrně spotřebu (spotřeba mi klesla znatelně). Cena nového se pohybovala cca 13-14,5 tis. Kč. Původní výfuk (s urvanými šrouby - něco bylo, něco jsem musel urvat já při demontáži) dám k tomu, má ale dost za sebou.
- kovová ochrana vstřikování MyTech (stojí cca 2,5 tis. Kč). Původní plastové kryty dám k tomu.
- drátěná kola a zadní kolo šíře 180. Myslím, že drátěné má mít NTX, ale ne ve 180 šiří. Každopadně je to fajn takhle.
- dvě možné výšky sedačky. Má taky mít jen NTX
- lešení bočních kufrů + originál Moto Guzzi hliníkové kufry (zatéká do nich, něco zažily), plotna Givi pro kufr s nosností 10 kg.
- nad tachometrem jeden aparát s 2x USB zásuvkou + hrazda
- pod sedačku autozástrčka
- padáky
- plastový kryt motoru
- olejový chladič
- asi jiné stupačky (po předchozích majitelích)
- gumy Pirelli Scorpion Rally STR
- vidlice Marzochi (stavitelná)
- zadní tlumič stavitelný
- LED zadní světlo (original)
- vpředu 2x Brembo čtyřpístek (original)
- blastery
- centrální stojan
- držák telefonu si nechám ;-)
- vrchní kufr si nechám ;-)

Mouchy:
- za posledních skoro 1000 km mi 6x zazlobila v tom, že buď nastartovala na druhé startování nebo zdechla za jízdy :-( a pak normálně nastartovala (s tím párkrát zasvítil servis, pak zhasl a nesvítil). Přišlo za mého užívání. Self-diagnostika přes palubní počítač chybu neukazuje.
- jeden z páru závitů na šrouby co drží jeden teleskop je stržený (prý úplně nevadí a je pravda, že za skoro 1000 km se teleskop nehnul). Závit byl načatý z předchozího užívání.
- některé závity pro padáky jsou stržené. Je tak od předchozích uživatelů.
- boční stojánek je tak ohlý nahoru, že ho nelze použít. Byl už více nahoru, když jsem kozu koupil, postupně se ohybal a ohybal až jsem ho přestal používat
- zlobí čidlo neutrálu, což nevadí, když teda nevrčí motorka na bočním stojánku, že ano
- drobný únik oleje (ale není třeba dolévat) ve svislé spáře někde pod rozvody (ale mimo rozvody si myslím, je to hlouběji v horizontálu, ale vertikální spára)
- plast kapoty nad pravým válcem v jednom úchytu urvaný, ale neodpadne ani ve 200 kmh
- vůle v krku řízení (před cca 14. tis km byl krk kontrolován a podroben údržbě u nejpovolanějšího kozího servisu, nevím, kde a kdy se vzal problém)
- víko ventilů P válce drží na třech namísto čtyř šroubů. Je tam uražený závit (byla moto padlá nebo lehce bouraná na pravou stranu???), tak to objevili u našeho nejpovolanějšího kozího servisu. Je tak po předchozích uživatelích.
- optické nedostatky kam se podíváš

Víc mě teď nenapadá. Koukněte do mých motorek, mám toho ke svému Stelviu dost napsáno, dovíte se tam dost o modelu i jeho historii u mě. Btw. když jsem prodával před lety Biga, zájemce se divil, že uvádím všechny mouchy, že to není normální. No tak bohužel není, ale mělo by být. Svezl se na něm a vzal ho :-)

Jezdí pěkně, dá se klopit, tyhle gumy sedí jak přibité.
Ptejte se, upřednostním zatím psanou komunikaci. Díky.
Balík všeho možného foto a video na vyžádání.

Fotogalerie
Informace o inzerátu
Dostupnost: platí do smazání
Cena: 88 888 Kč
Typ: Prodej
Město: Beroun-Město
Vyrobeno: 2008
Najeto: 108996 Km
Výkon: 77 kW
Objem: 1151 cm3
Původ: Itálie
STK do: 2027
Majitelů: min. 3
VIN: ZGULZ00078 M111861
Servisní kniha: Ne
TP: Ano
ABS: Ne
Do provozu: 2008
Historie: Zobrazit historii
Odpovědět na inzerát

Pro odeslání odpovědi zapněte javascript.

Vývoj ceny Moto Guzzi Stelvio 1200 2008
Moto Guzzi Stelvio 1200 2008
Vývoj ceny různých ročníků
Moto Guzzi Stelvio 1200 2005-2011

TOPlist