-
24.5.2016 od Frčaldo
Ahoj , mám problem ...
Na mém XT 660 R jsem měl vepředu nějakou slítanou enduro gumu , protože jezdím z 60 % les , polní cesty atd . Zvolil jsem Mitas E10 na předek ( chci ted i na zadek mitasku ). Přezul jsem pneu sám , vše ok. Nasadil zpět , projel a konečná. Do rychlosti +/- 110 to jestě jde. Jak jedu nad 110 km/h motorka je strasně nestabilní :( když 130 mám pocit že každou chvilku to zahodím. Motorka se kynklá ze strany na stranu. Známej na XT 660 taky nechaval přezout Mitas , ale E09 a v servisu mu bylo řečeno že se tyhle gumy nevyvažují. Muže to byt vyvažením ? Co by to kromě gumy mohlo zpusobovat? u toho známeho to bylo celkem nestabilní i před přezutím . Na mém XT před přezutím bylo vše ok.
Díky moc
-
24.5.2016 od lobo6
Až se trochu ojedou hrany tak se to a asfaltu zlepší ale v lese nad 110 se to bude kynklat pořát
-
25.5.2016 od ja1
mám to na xt 600 stejný....E07 a nad 120 to rorkmitá řídítka a nad 140 to nedám...předtím s dunlopkou klídek pohoda
Doplněno:
přitahl jsem matku pod brejlema -hlavové složení.a docela se to zlepšilo.
26.5.2016 od ja1
podle mne to bude formou ...ta guma nemá rychlostní index a proto výrobce neřeší nějaké přesné upečení nebo vyvážení
25.5.2016 od ja1
-
25.5.2016 od Dodo_Terra
Je to normální, jezdím zadek E09, předek E10. Do kila na stupačku stabilní, od těch 120 to začne bejt neklidný, cca do 140 se s tím dá zatáčet, ale cestuješ ze strany na stranu a těch 140-150+ jedině rovinky a i tak to je někdy mazec
Taky nevyvažuju, protože přezouvám doma.
Zkus si na zimu obou nějkou MX/enduro gumy. Já třeba jezdil C02 a C21 a pak když jsem z jara obul E09, tak to bylo nebe a dudy