-
22.11.2016 od JohnyShorty
Zdravím, Domu jsem dotáhl XJ-500. Při koupi se jevila krásně- motor krásně ševelil, leč na sytič. No mrzlo, takže nebyla možnost se projet. Doma jsem zjistil teprve co a jak. Na sytič motor krásně běžel ale po přivření sytiče po ohřátí při ťuknutí do plynu motor sám o sobě vyletí bezhlavě do 3 -4000 otáček a tam se třeba deset sekund drží než klesne zpět. Otáčky volnoběhu bych seřídit uměl - k tomu slouží ten šroub mezi karburátory. Ale jinak co s tím může být nevím. Palivovou cestu jsem zkontroloval a opravil včetně podtlaku. Můžou za to rozštělované karburátory? Nebo se s tím už někdo setka,l třeba u 550, 650, a ví čím by to mohlo být?
Díky, Honza
-
22.11.2016 od Slávek-TDM
Predpokladam, ze lanko a sytic se ti vraci spravne
Nekde to mozna prisava falesnej vzduch. Podivej se, jestli nejsou popraskany priruby ke karburatoru. Muzes to otestovat sprejem na brzdy, kdyz za behu motoru trochu striknes na ty priruby. Kdyz otacky vyleti nahoru, je to jasny.Doplněno:
Vyřešeno - je až neskutečné jak člověka dokáže nasrat palivovej kohout. Nevím co v osmdesátkách Japonci hulili, ale asi to byl slušný materiál. Pod pojmem šipka směřující na RES bych tipoval, že budu mít spuštěnou reservu, a ne podtlak sání. Takže mi permanentně přeplňovali karburátory, proto ty otáčky.
22.11.2016 od JohnyShorty
Tak příruby těsní. Pocákal jsem je B-Cleanerem a nijak se to neprojevilo. Asi to bude na komplet seřízení karbeců, jinak to nevidím. :-/
22.11.2016 od JohnyShorty
Tak příruby těsní. Pocákal jsem je B-Cleanerem a nijak se to neprojevilo. Asi to bude na komplet seřízení karbeců, jinak to nevidím. :-/
22.11.2016 od JohnyShorty
Ahoj, lanka jdou krásně. přiruby jsou lehce popraskané, ale nepředpokládal jsem, že by byly skrz. Četl jsem, že je to kritický díl, ale tak nějak pořád doufám v bláhový naději, že jsou OK :D . Díky za odpověď, dám na radu a zkusím to.
22.11.2016 od JohnyShorty