-
2.6.2017 od Bushh
Ahoj, mám jeden problém... vlastním Jawu 350/639 jezdí skvěle, ale mám menší problém s přítokem benzínu, najednou se stane že mi přestane téct benzín do karburátoru a já musím zastavit oddělat hadičku a napustit tam benzín, pak zase nějakou dobu to jede, ale kolikrát se mi to stane 3 nebo 4 :/.
Nevěděl by někdo, jak tento problém vyřešit? Je to pro mě docela hlavolam, protože nádrž je komplet vyčištěná, benzínový kohout úplně nový, nová benzínová hadička i filtr, karburátor jsem taky před nedávnem čistil :O
Děkuji za rady :)
-
2.6.2017 od Eastrider
Ahoj !
Hlavolam !!! ... len sa opýtam, nič iné ma nenapadá, uzáver nádrže vetrá riadne ?
Ešte by som pozrel sitko vo vnútri nádrže alebo ten nový ventil skontroloval. (rozumej: rozobral a tak...)Doplněno:
Ahoj !
10.6.2017 od Eastrider
No to ještě překontroluju na to jsem se nedíval
2.6.2017 od Bushh
-
2.6.2017 od k2j89
Zkus si ještě zkontrolovat víčko, jestli ti nevzniká v nádrži podtlak, jestli třeba nemáš ucpané odvětrávání ve víčku. Jestli ti teče přes kohout benzín bez hadičky a s hadičkou ne, tak problém v kohoutku nebude.
Doplněno:
no asi fakt je problém ve víčku :O
4.6.2017 od Bushh
No zkusím to víčko překontrolovat to mě nenapadlo :)
2.6.2017 od Bushh
-
2.6.2017 od pistapista31
je v tom bordel nadrz pecistit filter precistit ak tam je
Doplněno:
filr je taky úplně novej :) ... no to víčko zkusím vyčistit a uvidíme no :) ale díky za radu :)
2.6.2017 od Bushh
az teraz som to docital že vsetko je precistene a nove . tak to može byt vičko nadrze a nahadičke mas tiež filter? aj ten može zlostit s prietokom
2.6.2017 od pistapista31
-
4.6.2017 od 00gargamel
rozober viečko, prečisti odvetranie, ak máš na hadičke papierový filter tak preč s ním, koleduješ si o zadretie a sprav tam slučku, bordel ti bude zostávať v slučke naspodu, raz za čas to vyleješ z hadičky....
Doplněno:
udělal jsem to :) ale dělá to pořád sice ne tak často ale neteče tam ten benzín jak by měl :/
6.6.2017 od Bushh
-
5.6.2017 od Bimbam
Dělaly mi motorky úplně stejnou věc jako tobě několikrát. Většinou to bylo právě tou gumičkou v kohoutu - nabobtnala v benzínu, dírky se tím zmenšily a neprotékalo tam dost benálu do karburátoru. Při sundání hadičky z kohoutu to vždycky trochu líp teklo, tak jsem ji napustil, nasadil zpátky a zase chvilku jel. Vyměnil jsem tu gumičku a dobrý. Dvakrát se mi už ale stalo že výměna gumičky nepomohla, tak jsem vypustil nádrž , odšrouboval celej kohout, vyndal z nádrže a celej jsem ho rozebral a vyčistil ty drobné kanálky co v něm vedou k té gumičce z nádrže. Divil jsem se co tam bylo za úsady. Novej kohout může být taky uvnitř zabordelenej - nikdo neví kde a jak dlouho se to válelo než se dostal z fabriky až k tobě. No a ještě mě napadá že by se ti mohl sekat plovák v karburátoru v horní poloze třeba tím že vibracema motoru se kousek vysunula osička na které plovák drží. s tím jsem se už setkal taky. Zato s ucpaným odvětráním víčka nádrže u víček co jsou na 638 a 639 a 640 ještě nikdy.
Doplněno:
no taky mě to napadlo no :) , tu gumičku jsem vyměnil za novou a kohout vyčistil (byl špinavej) a dělá to pořád :/ sice ne tak často ale dělá to, měl jsem podezření na to víčko ale to je vyčištěný a pořád to dělá :) ... možná jestli to fakt nedělá ten plovák ale to nevím jak to vyřešit :O
6.6.2017 od Bushh
-
7.6.2017 od mito7
Přesně takhle jsem trpěl u 639, když jsem měl delší dobu rozebranej benzinovej kohout a po smontování to jelo vždy jen chvilku. Až po delší době a spoustě nervů jsem našel v kanálku kohoutu zalezlého černého broučka, který to škrtil
Doplněno:
No tak to se mě teda nestalo no :O :D .... ale už fakt nevím.... kohout pročištěnej,, víčko od nadrže profouknutý a čistý, všechno je jak by mělo být a stejně se to pořád stává.... už vážně fakt nevím :)
7.6.2017 od Bushh
-
9.1.2018 od Targus
Zdarec,
řešil jsem podobný problém a jelikož je to častý dotaz, píšu, nač jsem přišel.
Po dotažení 4 šroubů plovákové komory se okraj mosazného pantíku, na kterém se hýbá plovák, opře o nálitky této komory, ve kterých jsou právě tyto šrouby.
Když je karbec bez komory, v pohodě maká, jak má. Když přiklopíš plovákovou komoru a dotáhneš řádně šrouby, začne to blbnout, desetkrát jde, jednou ne.
Vyřešil jsem to brutálním způsobem - nůžky na plech nahrubo a bruska najemno. Zmenšené okraje pantíků už nemají za co chytat.