Po zahřátí vynechává

  • 0

    17.7.2019 od chatra

    Po zahřátí Sporty (XL 883 2008 stříkačka, power commander, autotune kit) jede nepravidelně, jakoby na jeden válec.
    Prvně se závada projevila při první jízdě po zimě, po zahřátí zacukal, ale po chvilce už jel bez problémů. Po instalaci autotune a doladění mapy fungoval bez problémů.
    Po 1500 km a zmoknutí (ne za jízdy, stál na parkovišti ale pršelo vodorovně) namíchal nesmysl, vrátil jsem se k poslední mapě a zakázal autotune. Po přehrání mapy OK, týdenní výlet 1100 km naprosto bez problémů, ač několik dní zle pršelo. Po umytí wapkou, kdy jsem to samozřejmě nepral do konektorů, ráno jízda do práce OK, z práce už šel občas nepravidelně. Odpoledne na 120 km vyjížďce prvních 50 km bez problémů, potom občas cukal. Po 2 hod. vychladnutí OK, při zahřátí oleje na 60°C opět nepravidelný chod, jakoby na jeden válec, než jsem dojel domů vylepšilo se to, ale motor jede tvrdě (podobně, jako když mi na plechovce chcípla zapalovací lišta)
    Předpokládám, že to může dělat indukčka (po zahřátí), nebo vakl či voda v konektoru. Zítra vytáhnu svíčky a stříknu konektory od klapky, MAP senzoru, vstřikovačů, zapalka a ECU přípravkem na kontakty a pak mi dojde fantazie.
    Neřešil někdo podobný problém?
    Předem díky!

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (1)
  • 0

    28.7.2019 od bartalukas

    Mě to podobně zlobilo na Dyně ,když jsem měl v diagnostickém konektoru zapojen PowerVision a po kablíkach do něj zatekla voda a třeba za tři dny se jízdou někam naklepala kapka a jak to zkratovalo tak ECU nevěděla co s tím a motka vynechávala a byla jak náladová. Vysušil jsem a konektor vycpal dieleltrickou vazelinou. Jo a pro jistotu zkontroluj kabely od baterky , uvolněnej na motoru nebo na startéru a bude to zlobit taky jen obcas jak se tomu zrovna zachce.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist