píst nedojíždí do konce horní úvrati

  • 0

    16.9.2015 od Marchelo3

    Po výměně klikové hřídele původního typu s pouzdry jsem po složení motoru a nasazení válců zjistil ,že písty nedojíždí úplně do horní úvrati,ale zastaví se cca 2mm před koncem.Písty jsem poměřoval s jinými a žádný rozdíl jsem nenašel.Zdvih jsem rovněž měřil a také jak má být 65mm.Výšku válců jsem porovnával s jinými a zase žádný rozdíl tak už jedině rozdíl v ojnicích má s tím někdo podobnou zkušenost?

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (4)
  • 0

    16.9.2015 od magura

    ahoj,Pist se zastavi se pred koncem ceho???predpokladam ze mysle je koncem valce....ale to nemusi byt a asi ani nebude horni uvtrat... "Horní úvrať je poloha, ve které je píst nejblíže k hlavě motoru, píst se nalézá v tzv. horní úvrati. Na okamžik se vertikální pohyb pístu jakoby zastaví"

    Doplněno:

    Samozřejmě že myslim nejvyšší bod horní úvrati tz. nejbliže k hlavě a jak píšu stále je píst utopenej cirka 2mm.

    17.9.2015 od Marchelo3

    Doplnit odpověď

  • 0

    16.9.2015 od hrnous

    Turecké písty a těsnění z krabice od bot po válcem dělají svoje..hlavně ty písty a blbě navrtaná díra pro čep..

    Doplněno:

    Jo a písty mě napadly jako první protože Turky tam mám takže po porovnání se starejma českejma jsou od čepu k vršku pistu úplně nastejno.

    17.9.2015 od Marchelo3

    Těsnění je z papíru k tomu určenýho o tl. 0.3mm,pouzdra maj otvory ve středu.

    17.9.2015 od Marchelo3

    Doplnit odpověď

  • 0

    16.9.2015 od sered

    Vzdyt kdyby dojel az na horni kraj valce, bude ti busit teba do palice a kompresni pomer budes mit 10000:1. Pro tvuj klid zmer na starem I novem pistu vzdalenost mezi dirou pro cep a hornim okrajem pistu.Mela by byt stejna.

    Doplněno:

    menis fyziku? Onoporavdu zalezi NEJEN na hlave, ale taky na tvaru pistu a PRAVE i na zdvihi vuci vysce valce. Howgh!

    18.9.2015 od sered

    Písty jsem porovnaval jako první a jsou úplně stejný Kompresní poměr dělá velikost spalovacího prostoru v hlavě a určitě né to že píst nedojede do vrcholu válce kde vznikne mezera ba naopak se tim poměr zmenšuje a proto to řešim aby nebouchal do hlavy stačí tloušťka těsnění mezi hlavou a válcem .V minulosti jsem měl hodně motorek od 175,250,350, ale tohle sem nikdy neviděl.

    17.9.2015 od Marchelo3

    Doplnit odpověď

  • 0

    9.6.2016 od kuchta50

    Čao,podle mě to je uplně v pořádku.Sáhni nehtem na vršek válce zevnitř a ucítíš tu dvoumilimetrovou distanc.tak klídek. Víťa

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist