-
1.12.2019 od bestenast
Zdravím , renovuji čz 175/450 typ 01
problem je v tom že po rozebrani motorky sem zistil že na rámu není číslo
nevypada ale že by bylo vybrouseno , barva byla originalni černa
stahl jsem ji odstranovacem barvy a nedohledal jsem se žadneho císla,
ale na zadním držáku motoru sem narazil na kratke cislo VK xxxx
poradil by mi nekdo ? na motoru číslo jeDoplněno:
tak ovsem že moto žadny TP nema , to VK XXXX na ramu je original od voryby nejspise nic uredniho , nemyslím si že nejaky urednicky sasek by neco razil na ram , ale to je fuk , nejak si to osefuju
ne , nemam k tomu nic , jedine cislo je na motoru , a nemam zrovna penez na druhy ram s cislem , jak to tedy resit ? sehnat stary TP ? a nebo jinak?
3.12.2019 od bestenast
na narážení čísla z držáku zapomeň. Nemáš k tomu žádný doklad? Třeba starý, neplatný TP nebo OTP?
na narážení čísla z držáku zapomeň. Nemáš k tomu žádný doklad? Třeba starý, neplatný TP nebo OTP?
3.12.2019 od jawarmaniak
tak ovsem že moto žadny TP nema , to VK XXXX na ramu je original od voryby nejspise nic uredniho , nemyslím si že nejaky urednicky sasek by neco razil na ram , ale to je fuk , nejak si to osefuju
2.12.2019 od bestenast
na ramu stitek neni , takže jako cislo ramu do stitku lze vyrazit to z toho držaku motoru ?
2.12.2019 od bestenast
na ramu stitek neni , takže jako cislo ramu do stitku lze vyrazit to z toho držaku motoru ?
2.12.2019 od bestenast
-
2.12.2019 od CRF1000
tento motocykl má na krku řízení výrobní štítek, na něm je 6-5 místní výrobní číslo, teoreticky může začínat označením typu ( 450) + cca další 4 - 5 čísel
já měl tuto čezetu asi z roku 1960-1961 s objeme 250, byla už černá a výrobní číslo měla právě na tom jednom držáku motoru
samozřejmě dnes už není problém řádně označit motocykl výrobním štítkem i výrobním číslem aby odpovídal dokladům, jde jen o to něco při tom nezkazitDoplněno:
Příteli, nastuduj si nejdřív trochu historie a pak tu piš poučky
3.12.2019 od jawarmaniak
pokud nemá moto žádný TP, není co vyrážet
TP je jako rodný list, v něm je rodné / výrobní číslo / motocyklu, které dal motorce výrobce a to je po celou dobu životnosti motocyklu stejné3.12.2019 od CRF1000
Cislo ramu je vyrobni cislo ktere je uvedeno v TP....
2.12.2019 od CRF1000
-
2.12.2019 od jawarmaniak
Rám je ND, došlo k výměně a to číslo na držáku bude úředně udělené číslo. Měl rám vůbec výrobní štítek? Tipnul bych, že ne.
Doplněno:
pokud jsi největší borec ze všech majitelů oldtimerů, poděl se o své znalosti a know-how s tazatelem...kritizovat jiné a neporadit umí každý nafoukaný pitomec
4.12.2019 od CRF1000
Očividně nemáš ani páru o tom, jak to bylo legislativně dřív.. myšleno 40-50 let zpátky..
3.12.2019 od jawarmaniak
podle dnesni legislativy je nahradnim dilem to, co za ND prohlasi vyrobce...nevim proc by mel urad pridelovat nejake uredni cislo, motorka ma sve cislo už z vyroby a to se nemeni...eviduje se v TP po celolu dobu zivotnsoti motocyklu, asi jako rodne cislo majitele
2.12.2019 od CRF1000
-
3.12.2019 od cmiral
Výrobní číslo by mělo být na krku vpravo ve směru jízdy pravděpodobně ve tvaru 450.0x.xxxxxx, sežeň si druhý bezproblémový rám s číslem ověřeným v evidenci dle požadavků na případnou testaci HV. Informace k HV si najdi tady nebo na stránkách VCC, omílá se to furt dokola, nebo si to ošéfuj jak umíš
CRF1000: 450 není 250, na předním držáku je ně nějaké číslo nikoliv však v.č., mám čz několik.Doplněno:
podle všeho to byl typ 453
4.12.2019 od CRF1000