stříkačka a sytič

  • 0

    9.1.2020 od Ferry.gsxr

    Ahoj chlapi, můj dotaz je takový: mám GSX-R 600, dle techničáku, VIN atd r. v. 2000, ale modelově a vzhledově je to to K1 a řeším otázku, zda mám vůbec stříkačku anebo karburátor.....na tuto jsem částečně odpovědi v poradně našel s tím, že bych měl mít stříkačku, ale zaráží mě, že mám manuální sytič a proto se ptám, je to normální nebo je motorka nějaký atyp - přechod modelových roků??? Kolega má K2 a již bez manuálního sytiče.....Já žil v tom, že do roku 2000 byl SRAD a pak již K1, K2, K3 atd., jsem z toho mírně rozladěn, bojím se i sám kupovat nějaké díly, protože ten rok dle mě hraje velkou roli..... Děkuji

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 0

    9.1.2020 od yozo444

    není to sýtič ale páka rýchleho voľnobehu (fast idle lever)

    Doplněno:

    Jsem na toto úplný debil, ale z toho, co jsi napsal, tak chápu, že je to páka pouze jen na držení vyšších otáček při studeném startu, tak jak to vždy dělám, nechám do " zahřátí " vyšší otáčky, poté páku vrátím, otáčky krásně drží samo, plyn krásně reaguje a jedu....čili se nejedná o sytič, který přidává směs...pochopil jsem to? Děkuji za reakci

    9.1.2020 od Ferry.gsxr

    Doplnit odpověď

  • 0

    9.1.2020 od Ruslan

    Pochopil jsi to spravne a mel bys mit strikacku.Packu jsem pouzival jen pri studenem startu cca pul minuty a pak jsem ji posunul do pulky opet nechal chvilku vrcet a pak jsem ji stahnul uplne a nechal motor zahrat uz bez zvysenych otacek.

    Doplněno:

    Mel jsem gsx-r750 k1

    9.1.2020 od Ruslan

    ano, takto to dělám....takže ještě jednou děkuji za odpověď, vysvětlení a " uklidnění ".

    9.1.2020 od Ferry.gsxr

    Doplnit odpověď

  • 0

    10.1.2020 od _BoB_

    Pokud máš kontrolku Fi (a pokud když sepneš spínačku + zmáčkneš chcípák slyšíš zvuk jak čerpadlo natahuje palivo) tak by jsi měl mít stříkačku

    Měl jsem S(m)RADA 2000 a ten to měl také ikdyž to byla stříkačka.
    A to co vypadá jako sytič není sytič ale řekněme "ruční plyn" tzn stříkačka po zmáčknutí startovacího tlačítka dává chvíli "bohatí" směs a tudíž by při "normálně" zavřenejch klapkách byli volnoběžné otáčky pod normální (cca 1100) hodnotou a mohlo by to chcípnout.... proto je tam "ruční plyn", novější stříkačky s pomocnou klapkou atd už nemají.....
    K1 je takovej ten .... "mezistupeň" abych to tak nazval...

    Doplněno:

    Ano ano,tak to přesně mám, děkuji ?

    13.1.2020 od Ferry.gsxr

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist