Spravna hladina

Odpovědí (1)
  • -1

    1.4.2020 od Falco1960

    Pokud máš olej mezi ryskama, tak je to OK. Olej se při jízdě spotřebovává pohybem pístu ve válci a čerpadlovým účinkem pístních kroužků se dostává nad píst do spalovacího prostoru, kde shoří a ve spalinách odejde výfukem pryč. Čím víc jsou kroužky opotřebené, tím víc ti to takzvaně " žere" olej.
    A kolik oleje konkrétní motor "žere" ti stanoví výrobce. Třeba boxer od BMW ho slupne na můj vkus
    dost, ale asi to mají kluci germánský ošetřený ještě jinak - nevím. Proto je důležité používat jen oleje
    doporučené výrobcem a ne "laciné náhražky. Když ti padne hladina na spodní rysku, doléváš množství
    po horní rysku - žádné přidám deci, ať mám rezervu - kolik ??? To ti zase poradí manuál k tvojí motce. Důležité je mít motku v poloze svisle ( ale ne kolama vzhůru ) protože pak doleješ jen potřebné množství - kámoš(ka) ti ji rád podrží - no fuj, teď jsem napsal pěkný dvojsmysl
    Já mám Bobinu pro odpočinek, když si mohu dát tzv. volno (jsem OSVČ) a tak si naplánuji cestu za poznáním "něčeho" - bezduché ježdění už mám dávno za sebou. To pak ujedu třeba 3000 km a tak si musím vzít potřebné množství s sebou, protože ne u každé pumpy mají právě ten, co potřebuje tvůj vraník . A kolik ti to žere??? No na to mám TRIP 2 a tak ho po dolití použiju a při dalším dolévání ho v-co? VYNULUJU !!! Ten board computer mi to ohlídá Snad ti to takhle pomůže a KOLAMA DOLU

    Doplněno:

    Super diky moc.Olej mi to zatim nebere nevšim jsem si potřebuji jen vymenit tak proto se ptam a v manualu je prave napsane že hladina ma byt na horni rysce,tak zjištuju podle čeho mam dolit.

    1.4.2020 od Starousek

    No a večer když doplňuješ hladinu, tak dej taky pozor aby byla " jen mezi ryskami"
    ráno je blbý, když je to pod a nebo nad ryskou

    1.4.2020 od Falco1960

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist