-
2.5.2021 od shabinko
Ahojte, chcem sa spýtať na váš názor, včera mi začalol frkat olej z prevodovky cez niektorú z prepadovych hadíc, (predpokladám) bolo to celé zaolejovane tak sa nedalo identifikovať, preto som dnes vypustil olej z oboch naplní, z motora som vypustil namiesto 0,6l skoro 1l a z prevodovky z pôvodných 0,9l len 0,4l. Navyše na sitku vypúštacieho srobu bol kovový bordel o veľkosti 0,5cm + tenké pruzinky a veľa struzlin. (viď foto) Odvtedy som nerobil nič iba vypustil komplrt náplne a mám viacero otázok.
1. Riešil niekto migráciu oleja z prevodovky do motora?
2. Čo môžu byť kovové časti vypustené z prevodovej náplne?
3. Ako sa pohybuje cena GO s robotou pri týchto motoroch?
Ďakujem
-
5.5.2021 od SojkinXR6R
1. Ano, všeobecně známý problém u těhlech endur s dvěmi náplněmi. Na určitém nájezdu mth to dřív nebo později příjde.
2. Pružinka je nejpravděpodobněji z gufera + zešmelcovaný tělo gufera.
3. Cena podle toho, v jakym stavu je celkově motor /když už to budeš mít rozhozený/, pokud jde jen o převodovku, tak počítej 3-4 kolečka /nejnamáhanější/ co kus to 1500-3 tis, takže samotná převodovka + práce, s odřenejma ušima 10 000,- + když uděláš zbytek...to se spíš ani neptej, tak to může vyletět na 40tis...Doplněno:
Ďakujem, čo konkrétne tam presne? Gufero na kluke? To spôsobí prelievanie naplní? Dá sa odhadnúť po koľko km/mth ?
8.5.2021 od shabinko