-
13.8.2021 od Pepa33
Závada na otáčkách motoru.
Po zahřátí motoru během jízdy si motor prostě usmyslí že nebude hned reagovat na plyn (při ubráni) a drží otáčky,
je to zvlášť prima když se jede do zatáčky.
Podřadit místo přibrzdění motorka vystřelí tak hned spojka, brzda spolčený čelo.
Na křižovatce volnoběh 3.tis. otáček není žádná pohoda.
Nesetkal se stimto někdo, prosím.
Děkuji Pepajs.
-
20.8.2021 od Mili07
Ahoj, taky jsem si tím prošel. Ubrat plyn a vlítnout do zatáčky jako bez ubrání se mi taky nelíbilo. 1. jel jsem do servisu. V BMW Stodůlky mi nabídli výměnu airboxu včechny čidla, elektroniku nastavovače otáček, škrtící klapka, volnoběh...Prý za 80.000Kč to bude frčet jako nové. Poděkoval jsem a už jsem se tam nikdy nevrátil. Pak mi jedem servisák nabídl začít přehráním sowtveru. Takže mám nejnovější sowtvare pro BMW K 1200 GT a přestalo mi to držet plyn ve vyšších otáčkách. Stálo to asi 1.500Kč a bylo po problému. Ale říkal, že to může mít více příčin. Tak držím palec..