Kawasaki VN1700 Classic
26.08.2009
2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||
Objem | 1700 cm3 | |||||||
Výkon | 55 kW (74.8 koní) | 53.8 kW (73.2 koní) | 54 kW (73.4 koní) | |||||
Výkon při otáčkách | 5000 ot/min | |||||||
Točivý moment | 135 Nm | |||||||
Otáčky při max toč.mom. | 2750 ot/min | |||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||
Chlazení | Kapalina | |||||||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||||||
Počet válců | 2 | |||||||
Rozvod | OHC | |||||||
Ventilů na válec | 4 | - | 4 | |||||
Vrtání | 103 mm | 102 mm | ||||||
Zdvih | 104 mm | |||||||
Kompresní poměr | 9.5 : 1 | |||||||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | |||||
Počet rychlostí | 6 | 5 | - | 5 | - | 6 | ||
Sekundární převod | Řemen | - | Řemen | |||||
Typ rámu | Trubkový | - | ||||||
Materiál rámu | ocel | - | ||||||
Zdvih předního odpr. | 140 mm | - | 140 mm | - | ||||
Zdvih zadního odpr. | 80 mm | - | 80 mm | - | ||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||||
Rozměr předního kotouče | 300 mm | - | 300 mm | |||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||
Přední kolo | 16 " | - | ||||||
Zadní kolo | 16 " | - | ||||||
Rozměr přední pneu | - | 130/90-B16 | ||||||
Rozměr zadní pneu | - | 170/70-B16 | ||||||
Rozvor | 1665 mm | |||||||
Úhel hlavy řízení | 60 ° | 30 ° | ||||||
Závlek předního kola | 169 mm | - | ||||||
Výška sedla | 720 mm | |||||||
Suchá hmotnost | 345 kg | 349 kg | - | |||||
Pohotovostní hmotnost | - | 349 kg | ||||||
Objem nádrže | 20 l | |||||||
Rezerva | 3.8 l | - | ||||||
Spotřeba | 5.9 l/100 km | - | ||||||
Maximální rychlost | 185 km/h | 180 km/h | 185 km/h | - | ||||
První cena | 369000 Kč | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Olej do Kawasaki VN1700 Vulkan | 2 | 3.3.2020 14:03 | ||
Chopper & Cruiser | nizkoprofilovy pojizdny stojan na motorku | 8 | 21.8.2015 09:31 | ||
Výběr motorky | První motocykl - který Chopper/Cruiser? | 23 | 4.10.2010 22:05 |
Pořádný cruiser! Na něco takového jsem čekal spoustu let.
Tohle už je pořádnej kusanec i pro dva...a po pár projížďkách musím uznat že je opravdu pohodlná i n...
Přišel čas na změnu a tak jsem svoji Hondu vyměnil za tento nádherný stroj.
Silná kráska, která mě okouzlila od prvního okamžiku.
moje nová láska, velká černá královna silnic Vn 1700 Nomad
Naskytla se příležitost koupit VN 1700 Classic od prvního majitele z Itálie.
moje nová láska, velká černá královna silnic Vn 1700 Nomad
Tohle už je pořádnej kusanec i pro dva...a po pár projížďkách musím uznat že je opravdu pohodlná i n...
Silná kráska, která mě okouzlila od prvního okamžiku.
Naskytla se příležitost koupit VN 1700 Classic od prvního majitele z Itálie.
Pořádný cruiser! Na něco takového jsem čekal spoustu let.
Přišel čas na změnu a tak jsem svoji Hondu vyměnil za tento nádherný stroj.
Předepsaný servis 18.000km
Předepsaný servis 12.000km
Předepsaný servis 24.000km
Výměna pneu
Koupě nové baterie EXIDE. Ekvivalentní typové označení k originální baterii je YTX20CH-BS nebo ETX...
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha XV 1900 Midnight Star | VN 1700 mi přišla pohodlnější na delší vzdálenosti hlavně sedák spolujezdce. |
Kawasaki VN 1700 Classic Tourer |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda VTX 1300 | Nenašel jsem žádnou co by mě nadchla a víc jsem táhnul k VTX. |
Triumph Rocket III Touring | Už jsem nechtěl řemen & pocitově krapet lenivá :-) . |
Honda VTX 1300 |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2013 | MFabi | 99976-1768_en_2.pdf | 1.7 MB | |
2012 | versys2007 | manual-vn1700.pdf | 1.7 MB | Pouze anglicky,, |