Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | 40 000 (Osterreich) |
Motoor!
A taky vypadá jako o třídu silnější mašina, robustnější než většina 125
Pohodlné sedadlo
Brzdy (hlavně předek, zadek brzdí výborně)
Vzhledově pěkná, snad až na tu baterii která čouhá zpoza plastu...pěkná samolepka pomůže
Není kam dát lékárničku,já ji mám teda pod sedlem ale to se napřed musí upravit, reflexní vestu mám zastrčenou za maskou
Moje úpravy |
No tak docela zásadní úprava je implantování 250ccm motoru z dirtbika, která proběhla minulou zimu... všechno je teď o třídu výš |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 3.5 |
Jízda
Město | |
---|---|
Cestování | |
Terén |
Obecné
Moje závady | Třmen přední brzdy je jaksi zkřiva, nepřijemně vrže po odbrždění |
---|
Podvozek
Typ rámu | enduro |
---|
Sport
Použité pneumatiky | Continental Conti-Escape - vřele doporučuji |
---|---|
Použité destičky | původní |
Úpravy motoru | ze 125 na 250 snadno a rychle .-) |
Úpravy podvozku | Ztím nic, v plánu je podložení zadní pružící jednotky, aby prdel nebyla při zatížení tak dole |
Úpravy brzd. systému | Zatím nic, ani není v plánu |
Cestování
Dojezd na nádrž | 130km s 250ccm |
---|