PROFIL MOTORKY

Kentoya Trigger 125 (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kiedis
Vloženo 11.11.2008
Aktualizováno 5.12.2009
Zobrazeno 7 254x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Hodnocení motorky
Nalezeno 24 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Nový
Pořizovací cena: 40 000 (Osterreich)
Silné stránky

Motoor!

A taky vypadá jako o třídu silnější mašina, robustnější než většina 125
Pohodlné sedadlo

Slabé stránky

Brzdy (hlavně předek, zadek brzdí výborně)
Vzhledově pěkná, snad až na tu baterii která čouhá zpoza plastu...pěkná samolepka pomůže

Není kam dát lékárničku,já ji mám teda pod sedlem ale to se napřed musí upravit, reflexní vestu mám zastrčenou za maskou

Moje úpravy

No tak docela zásadní úprava je implantování 250ccm motoru z dirtbika, která proběhla minulou zimu... všechno je teď o třídu výš

- Odklápěcí sedlo
- Nový čezet řetěz (zo toho původního má teď moje
sestra švihadlo,tak byl krásně
měkej)
- Rozeta 43 zubů namísto původních padesáti
- Kryty páček
- Ovládání sytiče páčkou na řidítkách

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 3.5

Jízda

Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Terén
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Obecné

Moje závady Třmen přední brzdy je jaksi zkřiva, nepřijemně vrže po odbrždění

Podvozek

Typ rámu enduro

Sport

Použité pneumatiky Continental Conti-Escape - vřele doporučuji
Použité destičky původní
Úpravy motoru ze 125 na 250 snadno a rychle .-)
Úpravy podvozku Ztím nic, v plánu je podložení zadní pružící jednotky, aby prdel nebyla při zatížení tak dole
Úpravy brzd. systému Zatím nic, ani není v plánu

Cestování

Dojezd na nádrž 130km s 250ccm


TOPlist