Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Domluvena na adekvátní :) |
Výkon, poloha jezdce, váha stroje.
Malý objem nádrže, do 7mi tisíc otáček se nic neděje, je to sice výhoda v případě jízdy na špatném povrchu či nějakého slowride :), ale když potřebujete někdy HP hned, tak prostě je na to třeba stroj připravit a někdy přijde krátké čekání, pak však strašný Armagedon... :D Dále pak poloha spolujezdce je trest, ale to mě netrápí.
Moje úpravy |
Prozatím jsem nic podstatnějšího neupravoval,dal jsem jen KN filtr a začal jsem občas místo zadního sedla používat kryt a chystám se zřejmě vyměnit přední brzdy, nestíhají. Jinak moto má laďák TwoBrothers a Xenony. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 7 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | ? |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | 10 |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Sport
Tlumič řízení | |
---|---|
Použité destičky | Origo. |
Úpravy motoru | Ničevo, jen pár věcí kolem, tzn. KN a laďák. |
Úpravy podvozku | Nic. |
Úpravy brzd. systému | Po krátkodobém testování stroje zjišťuji, že tato úprava je nevyhnutelná. |
Použité pneumatiky | Jezdím Dunlop Sportmax, ale na stroji je prozatím směska bývalého majitele. |
Úpravy řídící jednotky | Nic. |
Obecné
Moje závady | Prozatím se mi podařilo jen zaregistovat uvolňující se uchycení tlumiče řízení, ale to je banalita, kterou člověk prostě jen nesmí přehlédnout (díky Milunko ;)) a jednu špatně uchycenou kabeláž od předního světla, ale to předpokládám bylo nedomyšleno osobou, která tam osazovala místo původních světel Xenony. Jinak se zdá být v pořádku a poslouchá. |
---|