PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-10R Ninja (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Samoseto
Vloženo 30.9.2011
Aktualizováno 3.4.2024
Zobrazeno 3 024x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Hodnocení motorky
Nalezeno 36 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: Domluvena na adekvátní :)
Silné stránky

Výkon, poloha jezdce, váha stroje.

Slabé stránky

Malý objem nádrže, do 7mi tisíc otáček se nic neděje, je to sice výhoda v případě jízdy na špatném povrchu či nějakého slowride :), ale když potřebujete někdy HP hned, tak prostě je na to třeba stroj připravit a někdy přijde krátké čekání, pak však strašný Armagedon... :D Dále pak poloha spolujezdce je trest, ale to mě netrápí.

Moje úpravy

Prozatím jsem nic podstatnějšího neupravoval,dal jsem jen KN filtr a začal jsem občas místo zadního sedla používat kryt a chystám se zřejmě vyměnit přední brzdy, nestíhají. Jinak moto má laďák TwoBrothers a Xenony.

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 7
Brzdy
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba oleje l/1000km ?

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu 10

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Sport

Tlumič řízení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Použité destičky Origo.
Úpravy motoru Ničevo, jen pár věcí kolem, tzn. KN a laďák.
Úpravy podvozku Nic.
Úpravy brzd. systému Po krátkodobém testování stroje zjišťuji, že tato úprava je nevyhnutelná.
Použité pneumatiky Jezdím Dunlop Sportmax, ale na stroji je prozatím směska bývalého majitele.
Úpravy řídící jednotky Nic.

Obecné

Moje závady Prozatím se mi podařilo jen zaregistovat uvolňující se uchycení tlumiče řízení, ale to je banalita, kterou člověk prostě jen nesmí přehlédnout (díky Milunko ;)) a jednu špatně uchycenou kabeláž od předního světla, ale to předpokládám bylo nedomyšleno osobou, která tam osazovala místo původních světel Xenony. Jinak se zdá být v pořádku a poslouchá.


TOPlist