Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Odpovídající |
Výkon ve špičce, nízká hmotnost, dobře odstupňovaná převodovka, přesné řazení. Design. Jediná hezká kawa:)
Motor je bohužel rychlejší než podvozek a brzdy. Celkem low-cost použité komponenty, u motorky z top segmentu značky bych čekal něco víc. Zpracování některých detailů taky deklasuje celkový dojem, třeba kapoty tenký a fórový jak od číňana (ale zrovna tohle se dá s ohledem na úspory hmotnosti tolerovat). Značný mechanický hluk (holt heavy industries). Na české poměry tvrdej a uskákanej podvozek. Hrozně na ní fouká, a rychlejší jízda s tankvakem je sci-fi. Spojka by nemusela být tak kousavá.
Moje úpravy |
Padáky, od předchozího majitele radiální brzdová pumpa, pancéřové hadice, přepákování arrow, laďák mivv gp, tlumič řízení, převod do síly. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 7 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | černý:) |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Sport
Tlumič řízení | |
---|---|
Použité destičky | čtveraté, málo brzdící |
Úpravy motoru | Origo stav. |
Úpravy podvozku | Origo stav. |
Úpravy brzd. systému | Radiální brzdová pumpa, pancéřové hadice. |
Použité pneumatiky | Gumové, kulaté, rychle mizející |
Úpravy řídící jednotky | Bez úprav. |
Obecné
Moje závady | Zatím nic co by stálo za zmínku, nebudu-li počítat rozstřel o samici vod jelena. |
---|