Je to dvoutakt, 350-ka, jednoválec. Je to stroj, který se vyráběl v ruské zbrojovce jako zboží pro nevojenské potřeby.
Výška jezdce: 192 cm
První dojmy - Znám ten stroj od malička, a teď jsem mněl možnost na Ukrajině sehnat kus, který nebyl zásadně „obnoven“ kutilem. Po dovozu do ČR bylo vše zrenovováno kromě motoru (jen se odkarbonoval válec a píst).
Recenze
Když kopne 350-ka, muže to i zlomit nohu, proto si někdy při startování pomáhám dekompresním ventilem. Jízda je zážitek, při odbočení doprava máte pocit, že se celý ten stroj převrátí. Dobíjení je natolik slabé, že v ruském návodu je psáno: pokud v noci je osvětlená ulice tak zapínejte jen obrysová světla. Na řídítkách je páčka nastavení bohatostí a na tu je motor velice citlivý.
Škoda že jen 2 fotky. Ale i tak davam 10b.
Na IŽ-Planěta jsem dělal kdysi do školy referát. Užil jsem pár prospektů a obsáhlé recenze v časáku Za ruljom, pamětníci si vzpomenou.
Jen taková perlička, v SSSR a ještě pár let po jeho rozpadu se jezdilo do půlnoci na "jedničky", pak se přepnulo na dálkáče a nikdo moc nějaké tlumení neřešil.Je ovšem fakt, že v noci někoho potkat, to byl málem důvod k oslavě.
Opravdu tam ale dlouho přežíval zvyk - asi z války - jezdit ve tmě na parkovačky.
Body... co s bodama? Fotek málo, hodnocení motky, aby se neřeklo...
Takže pane majiteli, nic moc, motka si zaslouží daleko víc, než ty...
wow tak to je raritka!
Výfuky byly původně nastříkány barvou s fabriky.V té době v Rusku byl chrom drahý a proto výfuky stříkaly spolu s moto. Vysoká teplota je v kolene a výfuk se nenahřeje natolik aby ta teplota ublížila barvě. Ale hliníku mněly asi dost, je ho tam hodně...
Tak to je pecka.