JE TO stroj s charakterem, když se podíváte POD SEBE,
tak vidíte obrovské válce, které budí i v jezdci respekt KE stroji!
Motorka koupena od FIRMA:BMW invelt (Praha 5-Stodůlky)
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1250 GS : Říkal jsem si cena 550+ ale to jsem netušil, kam se vyšplhám :D
BMW R 850 GS: Výkon mě nezaujal
První dojmy - Po sednutí jsem měl ze stroje obrovský respekt. Stačí, když člověk jen nastartuje a jak si krásně kopne do strany. Motorka je výborně ovladatelné a myslím, že musí sednout mnoho lidem. Vše je krásně uspořadené.
Doplňky na motorce - Foto když jsem dovezl moto z Inveltu
Aktuální foto stroje :)
134 Adaptivní světlomet
18B MSR (Dynamic engine brake control)
202 Denní svícení
230 Paket výbavy Komfort
182 DTC-kontrola trakce
224 Režim jízdy DIRT
519 Vyhřívané rukojeti
538 Tempomat
277 Zlaté ráfky pletené
340 Chromované svody
Cena 400 000,-
Doplňky mimo konfiguraci:
Přidání otáčkoměru 14 000,-
Úprava na Urban GS 10 000,-
Padací rám 6 900,-
Kryt motoru 6 500,-
Ochrana přední vidlice 2 000,-
Kryty rukou 4 000,-
Mlhovky a držáky 3 000,-
Zrcátka 4 800,-
Zadní nosič 6 500,-
Boční nosiče 5 000,-
Brašny a kufr 10 000,-
Úprava sedla gel.vložka 4 000,-
Rozšíření stojanu 400,-
Držáky mobilu 1 000,-
Navýšení řídítek 2 000,-
Celkem doplňky za 80 100,-
moto mě komplet vyšla za 480 000,- a to mi přišlo GS drahé ?
Jak to vše postupovalo...
Na stroj bych rád ještě koupil zadní držák na vak a otáčkoměr.
Hepco & Becker nosič zavazadel RnineT
Otáčkoměr je už na svém místě :)
Úprava vyfuku Akrapovic a vyndani db killeru ( ucpavky :D ) dle YouTube je to snadne, odšroubujete krytky, odvrtate 3 svary a vyndate vytahovakem vlozku... Jenze ma každým vyfuku byl přilepený jeden sroubek, který nesel utrhnout,polovit cim koliv... Bohužel je to díky novému Euro 5. Nastesti vse se povedlo vcetne odvrtani a noveho zavitu :D
Mame za sebou 2000km a nemůžu si stroj vynachválit.
Vzhledem k cestování jsem musel dokoupit přední plexi a cestování je mnoho pohodlnější. Původně jsem planoval nízký štít, ale raději jsem dal přednost komfortu a mužu jen a jen doporučit.
Nakonec jsem ještě přikoupil Wunderlich chrániče rukou
Dále jsem se rozhodl nainstalovat kryt motoru od Wunderlichtu.
Jak už to bývá zvykem doplňků není nikdy dost :D tak z důvodu bezpečnosti přidán ochranný rám od SW Motech
Nikdy neříkej nikdy :D Wunderlicht sturzpad ochrana přední vidlice
Tak a nastal problem... na dovcu jsem si objednal brasnu na pravou stranu od Shad, jelikoz se prava nedela... objednani v unoru na zacatku sezony, jsem sel nandat... stejna osa zadniho nosice a zamku na kufr... tak ze bude jedno nebo druhe. Tak jsem to vyresil po svem a mam nyni brašny dvě :D
příběh doplňků dál pokračuje :D
v tunelech na Černé Hoře nebylo vidět, tak jsem dodatečně přimontoval mlhovky, bohužel držák nešel na silný rám od SW Motech. Koupil jsem univerzální a upravil dle potřeby.
snad se už blíží finále :D zrcátka MFW Wunderlich
změna na Urban G/S
plexi S hrazdou PRO navigaci UNIT garage
Držák zadního kufru vymyšlen a dodělán
Úprava na gelové sedlo
Navýšení řídítek, mnohem pohodlnější posez
Zase něco :D ochrana kardanu
Recenze
Najeto máme krásných 9 500km.
S motorkou jsem už navštívil Polsko, Slovensko, Slovinsko, Maďarsko, Německo, Chorvatsko, Bosnu, Černou Horu, Rakousko, Švýcarsko a Itálii
Jelikož jsem dlouholetý fanda a vlastník značky BMW jak u aut, tak konečně jsem si musel pořídit stroj, který má opravdové KOULE.
Stroj si mě vybral sám svým vzhledem a charakterem i přes EU 5.
Koupeno nové v Praze v Inveltu. Přístup a rychlost jednání doporučuji. Druhý den se stroj odvezl a nyní je třeba zajet a vychutnat si každý.
Jedna ochutnávka z 10ti denního tripu na Černou Horu
Výlet na Orlí Hnízdo
Mějte se fajn :)
super stroj aj upravy
Ahoj,
kabely jsou OK originál.
Ahoj pro zvýšení řiditek jsi musel prodloužit kabely? Já to mám dost naknap a zvýšení by asi neslo. Díky za info. Honza
Díky
Pěkná mašina