Vlastník | Ondra | |
---|---|---|
Vloženo | 11.11.2006 | |
Aktualizováno | 24.1.2009 | |
Zobrazeno | 2 489x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
Vlastník | Ondra | |
---|---|---|
Vloženo | 11.11.2006 | |
Aktualizováno | 24.1.2009 | |
Zobrazeno | 2 489x |
ahoj, měj jsem Ninju 250 z roku 1990 a to byl taky 4válec, po roce 1995 to omezili na 2. Jenže ta 4 válcová nemá trapnejch 22kW, ale 33 (asi 45 koní) nejde na to nic sehnat, ale dokud to jede, je to brutálně dobrý. Na dvojku 16000 otáček - 80 km/h.
Koukal jsem na kolegu co ma FZR 400 a najednou jsem se dostal nějak sem. :o)) Takovouhle motorku bych už asi ani neprodal. Na těch fotkách to vypadá fakt brutálně. No škoda, že jich na cestách dneska člověk moc nepotká.. Je to fakt pěkný.
Pořádná mašina na 250ccm , hold takové už se jentak nedočkáme ...
Nadhera toto bych si misto prodeje radsi nechal jako sberatelskej kousek je fakt nadherna
ono japonci sou zvláštní sortička, ale jako některý modely sou fakt k závidění je jedno jestli 4 bo 2 vál, hlavně že ti líce jináč jak píšete o tom motoscotu, ono se stačí kouknou na fota těch bouraček co vozí....
No já sem tuším zaky někde četl, že ZZR 250, prodávaná i u nás v Čechách, jako 250 Ninja je dvouválec. Ale třeba zase nějaký starší japonský verze jsou 4 válce.....v japonsku maj kuli omezení řidičáku fakt hodně veliký výběr motorek, takže je to třeba možný.
No tak 250, 4T a 4vál tak to je zběsilost , to má fakt otáček jako formule.... <br />
<br />
Ještě k tej ZZR 250, kámoš na tem dělal v brně papíry a říkal že to je 2vál řada....ale tady píšete 4vál...jak to teda je, mělo to 22kW a bylo to prej ještě škrcený
No spotřeba byla zhruba stejná jako teď na Ninje, to je asi 5,5 až 6 na 100km. Když sem ji poprvý viděl a uviděl na otáčkoměru těch 20000 tak sem se docela zalekl, ale při jízdě sem stejně nejvýš řadil na 17000. Ještě k tomu Motoscootu, taky už je pro mě mrtvej, protože kvalita jejich práce byla fakt šílená, po roce popraskaly všechny svary kapotáže (byla to taky havárka, jako většina co tam prodávaj.
vždycky jsem myslel, že tohle nemůžou bejt 4takty, ale tak jo no, asi to pojede, ale kolik to žere? Mě se teda nejvíc líbí aprilie RS, ale to je 2t NO
Tak tenhle stroj má podobně nadčasovej design jako třeba zxr400. fakt mooc pěkný
Pěkná, fakt jo...
Měl jsem podobný šílenství.. HONDA CBR250RR .. ale byla jedina v republice takze jsem se ji hodne rychle zbavil.. mimochodem byla taky z motoscootu a musim rict, ze jakakoliv motorka ktera ma puvod motoscoot je ted pro me pase.. bylo to znovuzrozeny z nejaky totalky, proste hrozna prasarna.. nicmene jsem si pekne pojezdil. Akorat jsem na to kotouc shanel pul roku a nakonec mi ho stejne museli vyriznout v tenaxu :D.. tocilo to podle otackomeru 19 000 ale kdyz pan honda cejchoval otackomer tak musel byt asi hodne pod vlivem. Musím dodat že to jelo fakt pěkně... pro mě tehdá 17ti letyho klucinu fakt nářez!!! hlavne ty ctyri válce.. úúú :D
Z jap.250ccm čtyřválců zde ještě nebyla zmíněna např. Suzuki GSX-R 250 a Suzuki GF 250(nemyslím GSF Bandit,ale GF).
ZZR taky? vím že ZXR..<br />
je to škoda že už se v podstatě nedělá tolik objemů.. <br />
Japonci mají i Monstra 400..jsou to svině
Pekna bruska Jeji sestricky jsou Bandit,ZZR,CBR-vsechny řad.4 val 250ccm,urceny spis Japoncikum.Je tak ?
Jo jo, řadový čtyřválec.
aha dalsi brus
no zasloužíí!! To je řadový 4vál?