Vlastník | e-Kája | |
---|---|---|
Vloženo | 17.9.2020 | |
Aktualizováno | 3.6.2024 | |
Zobrazeno | 2 329x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
Vlastník | e-Kája | |
---|---|---|
Vloženo | 17.9.2020 | |
Aktualizováno | 3.6.2024 | |
Zobrazeno | 2 329x |
Zajímavý jednosedadlový speciál
Targus: Díky za koment a hlavně za to, že sis ten můj elektromoto-sloh přečetl
Ohledně elektromobility všeobecně panuje poměrně dost mýtů, ať už negativních, tak kupodivu i pozitivních.
Nulové lokální emise neexistují, to je jen marketingová hláška prodejců, zapomněli započítat otěr brzd a pneumatik, mě stačí, že někomu jinému "nesmrdím" pod nos, ikdyž některým jedincům ty spaliny voní, ale v každém případě zdravé to dýchat není.
Další mýtus je ten, že se na elektrovozidle nemá co porouchat, protože je tam méně pohyblivých částí atd. To dnes již můžu spolehlivě vyvrátit, jelikož konkrétně na téhle motorce se mi loni porouchala hlavní řídící jednotka, oprava byla sice poměrně levná a jednoduchá, ale přijít na to, které součástky na základní desce jednotky odešly, to byl docela kumšt.
Další mýtus je například ten, že se po 10letech musí vyměnit baterie, protože je po smrti. Opravdu nemusí, moje baterie má 10let a pouze o pár jednotek procent klesla její využitelná kapacita (mám najeto asi 15 tisíc km), s klidem jí budu používat dalších 10let ...
Ohledně umístění koncového světla, je to homologované pro EU a splňuje veškeré předpisy, jak viditelnost zezadu a jeho symetrické umístění, tak to, že je umístěné na nejzašším konci rámu motorky, ten blatníček co je za tím je pouze držák RZ a blinkrů, takže jsem s tím nikdy na STK neměl problém...
Mně se nejvíce líbí zelené zaklínadlo
NULOVÉ LOKÁLNÍ EMISE.
To fakt nemá chybu.
Jinak hodnotím recenzi, NIC JINÉHO.
Tedy kromě zadního světla. Chtěl bych vidět motorku se spalovákem, která by s takto umístěnou koncovou svítilnou prošla přes STK.
Redukce Mennekes-Schuco je doma, takže díky šikovnému kamarádovi, můžu nyní už i Brammo a Peugeota nabíjet kromě domácí zásuvky i na veřejných nabíjecích stanicích
L6L:
musím zrevidovat svou předchozí laickou odpověď - ANO, lze vyrobit adaptér, díky kterému máš ze stojanu s Mennekesem na druhém konci kabelu hned několik (maximálně 6) funkčních zásuvek na 240V. Několik z mých šikovných kolegů již tento adaptér vyrobilo a úspěšně otestovalo. Asi si od nich taky nechám jeden takový adaptér vyrobit.
Líbí se mi. Do města parádní.
L6L: tak to tě zklamu, pokud má motorka palubní nabíječku určenou pouze pro 240V zásuvku, tak jí na nabíjecí stanici s konektorem Mennekes nenabiješ. Jsou tam totiž navíc potřeba dva komunikační piny, které bohužel obejít nejdou.
E-Kájo, Brammo Enertia je na ze standartní 240 V. Nevíš, zda existuje možnost ošálit menekesní 3 fáz. s výstupem na 240 V?
Mě se taky zdá Brammo Enertia čím dál krásnější
Dík L.
Jarda:
Děkuji moc za ocenění, já jsem tak trochu elektro-nadšenec, takže se to tak nenápadně snažím i propagovat.
Každá technologie má svoje výhody a nevýhody. Já rád zkouším nové věci, ikdyž občas se ve mě taky samozřejmě ozve nostalgická vzpomínka na minulost. I přesto se už ke klasické motorce určitě nevrátím, že bych jí vlastnil. Ale samozřejmě pokud by byla příležitost svézt se na nějakém zajímavém stroji, neodmítl bych to ať už to je poháněné čímkoliv (teda snad kromě jaderného reaktoru)
Samozřejmě protože jsme my majitelé elektromotorek zatím ve velké menšině, tak to dost často schytáváme od nedůvěřivých majitelů benzínových motorek. Pokud je kritika věcná a racionální, tak se jí nebojím a uznám že je oprávněná. Ale pokud se jedná jen o nějaký hloupý výpad arogantního jedince, tak se nad tím jen zasměju a je mi toho chudáka líto
Je super, ze mame v databázi take motorkáře s elektrickými motocykly a skútry. Diky za fotky, zkušenosti a recenze.
Nenechte se odradit od remcalu, kteří na tom nikdy neseděli. Spousta jiných lidí si rado precte vaše zkušenosti.
Mne nadchla tahle možnost dopravy a toto moto úplně. Těším se, že je budu moci vidět, osedět a osahat si ho . Díky za rozšíření obzorů. Petr
Pěkná motorka, svěží vzhled, to že je monopost vůbec nevadí, dojezd slušný.
Díky za rozšíření obzorů a informace
Za sebe jsem velkým fandou elekromobilního pohonu, takže jednoznačně hodnotím právě na základě výběru tohoto druhu pohonu. Zároveň jsem se měl možnost před několika lety svézt na tomto stroji a též jsem byl rozdílem mezi tehdejší čínou a americkou motorkou velmi očarován. Důvod proč jsem ji tehdy nezakoupil bylo, že šlo o jednosedadlový stroj, což jsem považoval za méně poloviční zážitek ze všech jízd, protože radostí mi je právě jízda ve dvou... Kdo nezkusil zvláštní pocit z téměř naprosto tiché jízdy, poměrně silného stroje, nemusí pohnutky nás uživatelů elektrických strojů plně pochopit...
Jako užitkový stroj proč ne