takže někdy začátkem listopadu, spíš koncem října se Guzza z garáže přestěhovala do obýváku. Docela prča, motor zvlášt, co šlo sundat se sundalo. k výtahu dojelo torzo, já to bafnul kolem rámu, Honza sundal vidle i s kolem, zacouvalo se, postavilo na zadní (poprvé v životě) a šup do šestýho. Pak zas jen doběhl Honza a pohoda Jazz, jsme v obýváku.
Rozhodil jsem řadící mechanismus, vyměnil všechny pružinky, nandal nový ségorvky a pohoda.
14/11 jsem se také stal majitelem předních vidlic zn. Ohlins - děkuji velice Ducatistovi z Kromu... bez toho bych je neměl.
další plán je jasný... motor
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
aneb dobíjení- vypalených par centimetrů vedení od regleru do svazku. Fajn, přepájený konektory, novej regler R82 od Vape (Díky smajliku23 za pomoc) a tak dobíjíme. Kdyby vás to zajímalo, tak na okruhu se dá jezdit i jen
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 29.06.2010 |
Uskutečněno:
| 29.06.2010 |
Komentářů:
| 4x |
-
takže tak, dali jsme to do kupy, nové písty nejsou (díky Miku R z Usa) co se dá dělat, tak alespoň nové pístní kroužky, ventily, ventilová vodítka a zabroušený ventilový sedla.
Kanálky v hlavě my vylepšil Lobo, čímž m
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 10.05.2010 |
Uskutečněno:
| 10.05.2010 |
-
takže když už tak už, otevřeno, vybrakováno, nasazeno, zavřeno.
několik poznatků:
- ta matka na 32mm klíč jde fakt debilně povolit - když máte motor na podlaze
- postup je nasadit na 3 kola řetez a pak se s nima tre
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 23.02.2010 |
Uskutečněno:
| 23.02.2010 |