PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi V11 (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník VlastíkPlamínek
Vloženo 21.9.2006
Aktualizováno 13.10.2010
Zobrazeno 26 251x
HODNOCENÍ PROFILU OD 127 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8


Vloženo: 10.05.2010, Uskutečněno: 10.05.2010, Zhlédnuto: 14x


takže tak, dali jsme to do kupy, nové písty nejsou (díky Miku R z Usa) co se dá dělat, tak alespoň nové pístní kroužky, ventily, ventilová vodítka a zabroušený ventilový sedla.

Kanálky v hlavě my vylepšil Lobo, čímž mu ještě jednou velmi děkuji!

co momentálně řeším je dobíjení, a doufám že to vyřeším rychle nebo mi z toho už jebne. Grrrr

ale vrčí krásně, ne že ne :)

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • no tak se v tom zase trochu hrabeme no...

    aneb dobíjení- vypalených par centimetrů vedení od regleru do svazku. Fajn, přepájený konektory, novej regler R82 od Vape (Díky smajliku23 za pomoc) a tak dobíjíme. Kdyby vás to zajímalo, tak na okruhu se dá jezdit i jen

    Typ: Oprava
    Vloženo: 29.06.2010
    Uskutečněno: 29.06.2010
    Komentářů: 4x
  • Nový rozvodový řeťez a napínák

    takže když už tak už, otevřeno, vybrakováno, nasazeno, zavřeno. několik poznatků: - ta matka na 32mm klíč jde fakt debilně povolit - když máte motor na podlaze - postup je nasadit na 3 kola řetez a pak se s nima tre

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 23.02.2010
    Uskutečněno: 23.02.2010
  • písty

    takže pro zajímavost přikládám fotky pístů po 50.000km v provozu. Levý ošklivě zakarbonizovaný, pravý o něco méňě, znamená to, že těsnění už neplnila svojí funkci naplno a také že olej 20w-50 asi skutečně není nejvhodněj

    Typ: Oprava
    Vloženo: 05.01.2010
    Uskutečněno: 05.01.2010


TOPlist