Takže po dvou měsících dnes opět v práci na dvou kolech, aneb Black žije!!
Nebudu se tu rozepisovat do detailu co vše předcházelo hledání chyby, proč Black náhle zemřel, prostě do elektriky se nikomu hrabat nechtělo .. ve zkratce nestartoval, po otočení klíčkem kontrolky zhaslé i po dobití baterie a výměně spáleného relé dílu včetně nové 30A pokjistky. Dnes už víme, že to byl odpálený regulátor. Který jsem po dohodě zaslal balíkem do ruky přímo českému výrobci firmě VAPE spol. s r.o. k diagnostice a případné výměně nebo opravě v rámci reklamace i když už 2 roky a 2 měsíce od koupě! . Každopádně mě jejich přístup k zákazníkovi velmi mile potěšil a ušetřil nemalé peníze (2.928,- Kč + poštovné) za nákup nového regulátoru stejného typu ZDE . Regulátor byl opraven dne 21.8. - Ing. Vrbka zkrátil vodiče a osadil je novými konektory. Byl proveden test na zkušebním stavu - 1. hod. při 4700 ot./min za teploty 87 - 91 stupňů - O.K. 100% funkční a odeslán zpět na mou adresu. Včera proběhla instalace a zapojení opraveného regulátoru zpět včetně zakapotování motocyklu a dnes 1. testovací jízda do práce. Zatím vše funguje, jak má .. doufám že o regulátoru zase dlouho neuslyším. Další co mě čeká je výměna brzdového obložení vyzkoušené značky EBC typ: FA261HH sinter metalické přední i zadní a DOT4 kapaliny vpředu i vzadu (dual brzdy) a výměna DOT4 kapaliny i co se spojky týče. Servisní interval dle manuálu 12 tis. km nebo každé 2 roky, dle toho co nastane dříve. Už jsem propásnul oba. Jo a také nové obutí by to chtělo, klidně zase Michelin PR2 i když už jsou 4 nebo 5tky. Asi budu muset zkusit po letech napsat Ježíškovi, jak moc jsem byl letos hodnej ...
Vlastník | Joshua.VFR | |
---|---|---|
Vloženo | 15.2.2014 | |
Aktualizováno | 12.1.2016 | |
Zobrazeno | 2 824x |