I když neměla moc najeto tak na doporučení bývalého majitele jsem provedl výměnu.
Vzhledem k tomu, že nevím jaký je rozdíl mezi O a X kroužkem tak volba byla poměrně jednoduchá
Zvolil jsem X kroužek a sadu se spojkou řetězu protože nedisponuji nýtovačkou
Nicméně u tohoto výkonu není údajně problém
Utahovací momenty: Rozeta 60 nm, sekundární kolečko 110 nm (pokud jsem to správně pochopil) a Zadní osa 105 nm.
Kapoty šly na svařování, takže bude i nový lak bohužel
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Stupačky na delší asfaltové přesuny
Aliexpres za nějakých 250,-
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 24.09.2020 |
Uskutečněno:
| 09.09.2020 |
Tachometr:
| 41552km |
-
Výměna oleje po ujetí 1000 km po výbrusu včetně olejového filtru.
Vypustit olej z rámu opatrně (olej mi polil přední kolo )
a z motoru.
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 24.09.2020 |
Uskutečněno:
| 09.09.2020 |
Tachometr:
| 41552km |
Komentářů:
| 1x |
-
A další odborná práce...
Svařování plastů, výroba ulomeného držáčku a lakování.
Barva ŠKODA RS ať nemusím na úřad přepisovat barvu
a výroba turistického plexi v troubě
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 17.07.2020 |
Uskutečněno:
| 01.03.2020 |
Tachometr:
| 40551km |
No jo to jsem pochopil a dokonce zpozoroval. Ale zajímá mě nebo spis mi unika proc to tak je. Jaky je rozdil z pohledu funkčnosti x nebo o a co je vlastne lepší z pohledu vydrze retezu
Rozdíl je ve tvaru průřezu těsnících kroužků mezi jednotlivými články řetězu...