PROFIL MOTORKY

Honda Forza 300 (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jpaleta
Vloženo 27.9.2018
Aktualizováno 18.3.2019
Zobrazeno 2 269x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 02.05.2019, Uskutečněno: 02.05.2019, Stav tachometru: 14300 km, Zhlédnuto: 108x


Dalším oříškem, se kterým jsem se setkal už na půjčeném PCXku a u Draka je to ještě potřebnější, je vývod napájení pro telefon (USB C) a GPSku Garmin Nuvi 595.
Forza má 12V konektor pro zapalovač v levé skříňce, která ale má vodotěsné zavírání - takže během 2 vyjížděk jsem zničil jeden USB kabel, který jsem nechával skřípnutý v těsnění skříňky. Hmm, chvíli to fungovalo, ale bylo potřeba to vyřešit.
GPSka zase potřebuje 12V, které si sama převádí. Čili se nabízelo ji píchnout někam, kde se bude napájení spínat (zapalovací skříňka, pojistky apod.) Rozebral jsem co šlo a kam jsem se dostal, a nakonec vyhrálo nejjednodušší řešení - udělat díru do skříňky a oba kabely vyvést ze zásuvky zapalovače.
Obyčejná díra se mi moc nelíbila, tak jsem navštívil elektrikářskou prodejnu a vybrali jsme kabelovou průchodku do rozvaděče s vnitřním průměrem kolem 10mm - aby se tam dal protáhnout USB C konektor (to je ten menší co se strká do telefonu).
Díru pro průchodnu jsem nakonec udělal z boku zásuvky - kvůli možnému stříkání vody. Předvrtal jsem ji 2mm vrtáčkem ve sklíčidle (aby se tam vešla) - je potřeba vybrat rovné místo s mezerou pro celou velkou průchodku. Díru jsem pak zvětšil Dremelem s malou frézkou - přístup byl ze strany od kola, polo leháro na zemi, baterku do pusy a koukal na dráty/hadičky když se jde s Dremelem dovnitř. Na finální velikost jsem to dobrousil větším válečkem se šmirgl papírem 80kou - součást Dremelu.
Šroubovací matice průchodky je na straně kola/vnější straně kastlíku. Je to jednodušší při zasouvání kabelu a taky to u kola zabere míň místa.
Protože v kastlíku je jen jedna 12V zásuvka, koupil jsem rozdvojku, jednu zásuvku nechal pro USB adaptér telefonu a na druhou jsem přidělal modelářské 2mm zlaté kolektory pro baterie - jsou malé a kulaté, takže nepřesahují tloušťku kabelu.
Po protažení kabelů a utažení průchodky jsem ještě přidal do průchodky za strany kola roubík z pěnové hmoty kvůli ještě lepšímu utěsnění.
No a jak to vypadá na řidítkách je vidět na fotce.
Po ujetí asi 700km můžu říct, že to funguje téměř spolehlivě - musel jsem jednou vyndat a znova zastrčit konektor z rozdvojky do zásuvky v kastlíku, ale to je spíš problém drncání a toho, že konektor není nijak zajištěný/připevněný. Ale na normální funkci to nemá vliv, takže to tak nechám.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Leť dál, draku !

    Co k tomu říct - rok se s rokem sešel a Drak odletěl na svoji další cestu. Seběhlo se to docela rychle - v červenci jsem byl na Prague Harley Days, tam jsem si na ten americký kus železa sedl a červík začal hlodat. Hlod

    Typ: Prodej
    Vloženo: 18.12.2019
    Uskutečněno: 18.12.2019
    Tachometr: 17000km
  • Výměna zadní pneu

    Výměna zadní pneu, protože už začínala připomínat slicka - neměřil jsem vzorek uprostřed, ale určitě byl kolem 1.6mm. A taky navíc mi začala někde ucházet. Takže jsem musel před každou jízdou párkrát zapumpovat. Stejně

    Typ: Oprava
    Vloženo: 31.07.2019
    Uskutečněno: 31.07.2019
    Tachometr: 16000km
  • Výměna spojky a koncovky výfuku

    Takže finální potvrzení zdroje vibrací - něco se uvilnilo v koncovce výfuku. Po výměně koncovky (originál vyšel cenově líp než třeba Arrow nebo, nedej bože Akrapovič) a grafitového těsnění má Noční běs krásný bublavý zvu

    Typ: Oprava
    Vloženo: 29.05.2019
    Uskutečněno: 29.05.2019
    Tachometr: 14920km


TOPlist