Takže finální potvrzení zdroje vibrací - něco se uvilnilo v koncovce výfuku. Po výměně koncovky (originál vyšel cenově líp než třeba Arrow nebo, nedej bože Akrapovič) a grafitového těsnění má Noční běs krásný bublavý zvuk i při volnoběhu.
Při H-D Challenge začala kňourat a pískat spojka - lehké přebroušení destiček nepomohlo, tak jsem objednal novou spojku a spojkový zvok u Auto Šivík, https://www.motosivik.cz/ - člověk musí být trochu trpělivý, stránky mají docela dlouhou odezvu.
Samotná výměna všech tři věcí byla docela rychlá - koncovku výfuku drží 3 šrouby a jeden drží stahovací kroužek. Těsnění jsem dal nové - možná by to staré šlo nějak vyndat, ale je to grafit a je na něm vidět každý vryp.
Spojku jsem sundal z osy a pak nastala pro mě zatím neprozkoumaná operace - povolení šroubu a rozebraní spojky. Na internetu je hromada videí jak to udělat, mně vyšel první pokus - matku dát do svěráku a pak otočit zbytkem. Bacha, jenom max. 1 otáčku. Pak jsem si sedl na schodek, nohama zatlačil spojku a rukou uvolnil tu velkou matici. Není třeba se bát, přítlačná pružina má sílu tak 10-15kg, stačí jen lehce zatlačit nohama. Spojku nejde dát špatně/obráceně. Pak zase všechno zpátky smontovat a namontovat.
Na obrázku je původní spojka a pak hodně vyleštěná zvon spojky - na něm by se nechytla ani žába...
Zkušební jízda do vedlejší vesnice se protáhla na hodinu a 70km. A jenom potvrdila, že spojka nepíská a drak krásně bublá a nedrnčí.
Vlastník | jpaleta | |
---|---|---|
Vloženo | 27.9.2018 | |
Aktualizováno | 18.3.2019 | |
Zobrazeno | 2 271x |