V rámci lockdownu jsem si v dílně spíchl jednoduché boční kastlíky. Je to nerez plech, tl. 1 mm. Jsou jednoduše prohnuté, olemované ochranou hran. Na horní straně je zevnitř plastový úhelník pro lepší ochranu proti vodě. Stejně je to ale hodně vzdušné. Sázím hlavně na to, že v dešti jezdím jen omylem. Plech je stříknutej matným sprejem s vynechaným motivem Guzzi V motoru. Chtěl jsem ještě víc opticky osvobodit zadní kolo.Taky jsem provrtal plastové kryty vstřikovačů v místech naznačených "děr".
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Po necelých šesti letech se odporoučela originální baterie. Chtěl jsem se v neděli projet, ale po cca 14 dnech od poslední vyjížďky jsem nenastartoval. Motor se sice párkrát protočil ale na nastartování to nestačilo. Hne
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 14.06.2023 |
Uskutečněno:
| 12.06.2023 |
Tachometr:
| 13346km |
Komentářů:
| 1x |
-
Jarní servis opět svépomocí. Oleje, filtry, svíčky, vůle ventilů, brzdovka...
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 02.06.2023 |
Uskutečněno:
| 20.04.2023 |
Tachometr:
| 12908km |
-
Pravidelná předsezónní údržba. Všechny oleje a filtry. Tentokrát měněn i olej v předních vidlicích. Dle tabulky údržby se má dělat min. každé 4 roky. Původně jsem z toho měl trochu strach, ale bylo to snazší než jsem si
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 25.04.2022 |
Uskutečněno:
| 20.03.2022 |
Tachometr:
| 11223km |
koukal jsem na fotky před,mě se líbí ty origo,ale jinak pěkná práce s plechem
1 reakce
Proti origo kastlíkům nic nemám. Pasují k designu nádrže. Uvažoval jsem o koupi origo alu krytů. Chtěl jsem si ale udělat nějakou představu o tom, jak bude vypadat zadek motorky s odhalenými trubkami pod sedlem. Nakonec ten jednoduchý plech překonal mé očekávání. Líbí se mi právě odhalený rám a čistý prostor kolem zadního kola.