PROFIL MOTORKY

Kawasaki Vulcan S (EN 650) (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník BrdyRider
Vloženo 4.8.2022
Aktualizováno 20.1.2024
Zobrazeno 2 263x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Testovací jízda Moto Guzzi V7 Special

Vloženo: 05.08.2022, Uskutečněno: 16.05.2022, Stav tachometru: 2500 km, Zhlédnuto: 139x, Firma: FIRMA:CITY MOTO (Plzeň 3-Jižní Předměstí x))


Po prodeji Rebela a před koupí Vulcana jsem MOC chtěl Moto Guzzi V7 850 Stone (ideálně model Centenario).
Kamarád prodejce Pavel v citymoto.cz v Plzni mi nabídl testovací jízdu s Moto Guzzi V7 Special což je stejná motorka jen s pár maličkostmi jinými (drátěný kola, analogový budíky, víc chromu). Těšil jsem se jak malej kluk, šel jsem na tu testovací jízdu s tím, že až moto vrátím, tak hned objednám. To bylo 16.5.2022. Těšil jsem se že pro mě končí čištění/mazání řetězu (Guzzi má kardán), těšil jsem se na brzdy (Guzzi má Bremba), těšil jsem se na motor do V a super klasický vzhled a (!) dva vejfuky.
Ale OUHA.
Dovoluji si napsat krátké zhodnocení a prosím zdůrazňuju že je to jen můj osobní názor.

Je to vzducháč, žádná chladící kapalina, žádnej větrák když je vedro. A s tím souvisí žebrování na motoru který vypadá fakt dobře.
Nejsem žádnej odborník, ale přišlo mi že jsem slyšel rozvody. Ta motorka byla sice testovací, ale funglovka, najeto asi 2500km. Hodně jsem si o Moto Guzzi četl – a těšil jsem se na to škubání do stran který dělá motor do V. Což je charakteristický pro Guzziny. OK. Fandové na fórech píšou že si na to musíš zvyknout ale pak nechceš jinak. Že prý ta motorka tímhle projevem „žije“ no nevím.
Po nastartování jsem se skoro lekl. Škublo to pode mnou doleva doprava, a prodejce se tlemil – říkal jsem ti ro přece.. Aha řekl jsem si dobře tak tohle to je ono. Prostě sáhnete na plyn a motorka se nahne na stranu. Z nízkých otáček, když se pořádně vezme za plyn – podle mě – motorka pořádně zavibruje.
Jenomže se to tak nějak pode mnou vrtělo i při jízdě, a při přeřazení – o tom už vůbec nemluvím nehledě na to že než se milá Guzzi ohřála tak byl trochu problém najít jedničku a přeřadit na dvojku. Neutrál jsem hledal furt, to mi nebavilo.
Řazení bylo hlasité, a podle mě byl slyšet zezadu i ten kardán na který jsem se tak těšil. Při přidání plynu, ubrání plynu byl projev motorky prostě takový drsný, hrubý, železný.
Na co bych si taky těžko zvykal je ukazatel zařazené rychlosti. Dočetl jsem se že je údaj dopočítávaný podle otáček motoru. Znamenalo to v praxi že když vymáčknu spojku a dojíždím třeba k semaforu, údaj o zařazené rychlosti se prostě nedozvím.
Samotný motor je ale nádhera, táhne od nízkých otáček. Brzdy vynikající. Budíky – na tomhle byly ty analogy – někdo možná řekne nádherná klasika, ale pro mě – ne, tohle nechci. Na V7 Stone kterou jsem chtěl by ale tyhle analogový nebyly takže v pohodě.
Nevím jak přesně pospat, ale ta Guzzi je prostě taková.. železná.. tvrdá..
Ty jo ale jak je nádherná (když se na ní nejede) !

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
sencha (0) napsal 26.04.2024 v 13:55

Zdraví, po dnešní jízdě (konečně bo počasí je jebnute) asi tak : ta motorka není učesaná na 100% prostě klasika v moderním kabátě. Vibruje, protože tam je takový motor. Dá se na tom cestovat. Určitě něco vymyslím se zadním odpružením, není to co chci. Brzdy spokojenost.
Na 850 Special jsem jenom seděl a na obrázkách top v realu nic moc. Jsou lepší Corsa a Ten verze.
Rok budu jezdit a pak se uvidí, ale zatím paráda. Ještě vyměním páčky, protože my nesedí za probrake Stage.
Ještě mě svrbí ruka tam dát tu polokapotáž co má Corsa a pak to bude ta moje jediná.
Motorek je habakuk, jen čas se krátí aby to člověk stihnul.

DejvGSR (52) napsal 05.08.2022 v 13:04+1

Ahoj, v květnu jsem si novou V7 také otestoval. Klopný moment je rozhodně větší jak u BMW, starších modelů. Ale dá si na to asi zvyknout. Na kardan jsem zvyklí, je tam prostě znát mechanika, ale zas se nemažeš s řetězem. Něco za něco. Motorka brzdila, ale to je asi tak všechno, takže asi normál. Motor ve spodních otáčkách dost vibroval a nechtělo se mu, za to střední a vyšší pásmo, tak to byla jiná. Tam se mi to moc líbilo a motorka slušně uháněla. Co mě však asi nejvíce zklamalo, tak jízdní vlastnosti a především zadní odpružení. Ta motorka se tak nějak pořád vrtěla, neměl jsem úplnou jistotu a když jsem zatlačil, bylo poznat, že má tak trochu svéhlavé chování. Ale to nejhorší přišlo, když jsem trefil bouli na asfaltu. Měl jsem plné ruce práce, abych neskončil ve škarpě. Přes to všechno se mi ta motorka líbí svojí jednoduchostí, krásným vzhledem, kardanem. Je fakt, že těch pár km je málo, to by chtělo alespoň celý víkend a 1000 km na různém povrchu. To by pak asi rozhodlo.

MaloPes (8) napsal 05.08.2022 v 11:27

Ahoj, mám V7 speciala…
A více méně vše co jsi napsal, tak podepíšu…

Jen ty brzdy jsou na hovno a tlumiče taky…
Na vibrace si myslis ze si zvyknes, ale po ujeti cca 400-500km denně, ti začnou brnet koule… na druhou stranu, kde jaká motorkarka by dala nejednu korunu za cely den rozkoše…

Po 6 měsících a 5000km jsem z Guzzi rozpacity… a to podle mne není dobre…

Myslím, ze jsi Vulkanem neslapl vedle…
At slouzi…

Metal_Heart (6) napsal 05.08.2022 v 10:44

Cuknutí do strany nedělá motor do V, ale klikový hřídel uložený podélně. BMW boxery to dělají taky.
Jinak celkem souhlas, Guzzi zkrátka nemusí (a ani nemůže) vyhovovat každému.

Milan1963 (276) napsal 05.08.2022 v 08:55

Taky jsem zkusil, taky mi úplně nesedla, hlavně motorem.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Konečně - první 2024 !!!

    ...vytlačit motorku z dílny, vyhnat pavouky, zkouknout volej, brzdovku, baterku, vyhodit z brašny půl roku starý Snikrsky, informovat ženu: jenom to projedu, hned jsem tady zpátky :-DD Menší výlet to byl, ale konečně -

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 23.04.2024
    Uskutečněno: 06.04.2024
    Komentářů: 1x
  • aktuální stav - podzim 2023

    Aktuální stav, před zazimováním na podzim 2023.

    Typ: Údržba
    Vloženo: 21.01.2024
    Uskutečněno: 10.11.2023
  • relé

    relé pro zapojení el. příslušenství - srpen 2023 Navigace, gripy, vyhřívání sedla - vypne se s klíčkem.

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 20.01.2024
    Uskutečněno: 01.08.2023


TOPlist