Zadní brzda je taková tupá a není problém v pumpě, ale v nožním pedále. "The Fix" by měl vyřešit problém a brzda by měla reagovat hned a lépe. Zdvih OEM 6 cm, The Fix 3 cm, tudíž pákový poměr snižuje zdvih pedálu o polovinu ve srovnání s OEM. Brzdový pedál od Camelu je více utopený k motorce a to o 3 cm. Rovnější tvar pro snížení ohýbání pedálu při brzdění. Odsazení úhlu tlačné tyče hlavního válce. Pedál je osazen mosaznými pouzdry pro snížení otočného bodu a odolná konstrukce z nerezové oceli o tloušťce 6,4 mm. Brzdovou špičku lze při poškození vyměnit a je možnost koupit i větší verzi o cca 2 cm.
Po první jízdě je to velký nezvyk. Jak je pedál více u motorky, tak brzdu stále hledám. Určitě je to změna a chce si na to zvyknout. Při jízdě ve stoje je to v pohodě, ale v sedě musím více stočit nohu abych měl botu na pedále. Problém možná spočívá v tom, že mám namontované kryty vík motoru a tím jsem si sebral možná půl centimetru. Aby byl nějaký kompromis pedálu při jízdě v sedě a ve stoje, tak jsem při jízdě v sedě s OEM pedálem zvedal nohu, abych mohl brzdit. U The Fix se to dá naštelovat parádní kompromis. Až budu mít příležitost, tak koupím vetší nášlap a porovnám rozdíl.
Můj první postřeh je, že brzda brzdí o podstatně lépe než s OEM brzdovým pedálem.
Po více jízdách určitě budu psát aktualizaci.
Zakoupeno na Bikes Peak
Aktualizace 7.8.2023
Se zadní brzdou jsem spokojen. Je lepší, má rychlejší reakce při brždění. Mám k ní jedinou výtku. K té jsem dospěl nedávno na Bosnia Rally. Občas jsem šlápl do prázdna, když jsem chtěl začít brzdit. Problém a řešení jsem psal již výše. Ještě se mi nenaskytla možnost koupit větší nášlap, abych to s ním vyzkoušel. Až namontuji a získám nějaké poznatky, budu zde opět aktualizovat. Oceňuji, že brzda je při pádu na pravou stanu parádně schovaná a určitě se jen tak neohne.
Vlastník | Fasces | |
---|---|---|
Vloženo | 14.9.2019 | |
Aktualizováno | 5.5.2024 | |
Zobrazeno | 19 598x |