Poslední dobou se mi zdálo, že motor neběží tak čistě a klidně, jako dřív. Motorka jela furt dobře, ale při jízdě samotné jsem pociťoval drobné vibrace, které jsem si z dřívějška nepamatoval a i volnoběh si lehoučce pohupoval. Trochu mě to zaskočilo, protože od posledního servisu u Karla, kde se synchro mělo dělat, jsem najel jen necelé 3tkm. A tak jsem využil plánované motodovolené - jízdě podél severní hranice republiky - k návštěvě toho nejpovolanějšího V-Strom mechanika Romana z Orlové.
Roman zhruba zkontroloval motorku, upravil uchycení předního i zadního kola ve vidlicích, zkontroloval dobíjení, zkontroloval krk řízení (který je prý OK), namontoval nové šrouby blatníku, protože ty původní se mi použitím špatného imbusu povedlo lehce žvýknout a poladil synchronizaci..
První dojmy z jízdy jsou dobré, motor si zas přede čistě, bez vibrací. Jinak cesta byla cca 1650km a Stromek ji ujel s průměrnou spotřebou 4,1L/100km. Paráda.
Jinak jsem poprvé cestoval s bočníma taškama od 21Brothers, které jsem pořídil před víc jak rokem na plánované výlety, ze kterých ale tehdy sešlo. Musím říct že dneska bych si brašny asi nakonfiguroval trochu jinak, aby byl systém upínání snadnější a rychlejší, ale vzhledem k tomu že jejich využívání asi zas tak časté nebude, tak se s tím dá žít..
V rámci výletu jsem také stihl krátké svezení na novém Stromu 800DE. Rozhodně stojí za svezení, je to prima stroj. Navíc se celkem zaměřením trefuje do mého stylu ježdění..
Fotky z cesty budou následovat, ze servisu je ale nemám..
-
Krásný výhled nad Mikulovem
-
Vypadalo to že zmokneme, ale nepadla ani kapka..
-
Hřensko ?
-
Albrechtice, vzadu polský důl a kelektrárna Turów
-
I na Sedlo jsme se podívali
-
Svezení s 800DE bylo sice krátké, ale fajn.
-
Bylo teplíčko (to jsem ješte nevěděl že tam bude i 39)
-
Motorce benzín, jezdci něco do žaludku
-
Plzéééň ?
-