BMW R 1200 R (2006)

Vloženo 25.9.2023
Aktualizováno 29.3.2024

Vloženo: 11.05.2024, Uskutečněno: 10.05.2024, Zhlédnuto: 119x

ve čtvrtek doma ohlašuji, po vyspání se z noční v pátek jedu odpoledne moto výlet. Směr byl vymyšlený jen do Ledče nad Sázavou, tam koukám do mapky a říkám si, jak daleko to je do Telče, koukám, jen 76km, no tak jedém Nakonec to bylo víc, neboť silnice 130 je z nějakého důvodu uzavřena a značení objížděk bylo fakt na lepáka jel jsem bloudivě před Bojiště, Horní Paseku, Šafranice, Hojanovice-kde už najíždím na původní silnici 130, dále podél D1 do Humpolce, po silnici č.34 do Pejhřimova, po silinici č.112 do Horní Cerekve a zadem do Telče na náměstí. Jak jsem zjistil dřív se dalo přijet podél zámku, dneska už to nejde. Nevadí, pár cvaků dělám, po přesunu lehce posvačím na parkovišti nad rybníkem, zadávám do navigace Třeboň Moc jsem tam chtěl jako do Telče. Řásnou, Javořici, Roštejn procourám jindy, spíš asi s rodinou s kolama. Zdrhám z Telče přes Mrákotín, kde jsme kdysi na sjezdovce sáňkovali ale jedu bokem protože hledám výhled na Míkovu skálu a Javořici pro foto, nakonec Míkovu skálu nevidím, Javořici ano a tak fotím. Jedu dál po silnici č. 23 a protože cedule ukazují směr Jindřichův Hradec, jedu tam , no samozřejmě na nádraží JHMD. Fotím si úzkorozchodné nádraží a stroje a vozy na něm, na vedlejší normálně rozchodné trati jsem myslel že třeba uvidím Plecháče nebo Laminátku, no měl jsem smůlu a tak po silnici č. 34 jedu do Třeboně, fotím si náměstí, pivovar, Schwarzenberskou hrobku, rybník Opatovický protože je hezky nasvícen o proti Světu a jedu pryč, přes pumpu kde si dávám bagetu, kokakolu na mírnou bolest hlavy a presso s mlékem. Bolest pak ustala. Zpět jedu rovnou na Pelhřimov, Humpolec, Světlou nad Sázavou, za ní zapínám topení, brní mě a bolí strnulé ruce a topení pomáhá a jedu do Ledče, Kutné Hory, Hořany, Dolany, Kolín,V.Osek, Libice Poděbrady a dom. Nevim jak je to možný, ujel jsem vše na jednu nádrž tedy 428,4 km velmi sportovně cestovní jízdou. Na počátku tankována effecta v Poděbradech
Nejvíc turistů bylo v Třeboni, Telč poloprázdný. Třeboň mě ale zahřála u srdíčka víc, byl jsem tam několikrát a jako dítě na Zlaté Stoce chytal ryby, bydlel jsem s rodiči v dnes už zaniklém kempu místo nějž je dnes Tyršův stadion. Pamatuji si na koupání na pláži u rybníka Svět. Se ženou jsme v minulosti kempili s vozem Opel Corsa v Chlumu u Třeboně v buňce v kempu u Čerta, na druhé straně jsem tam potkal jednu krásnou spolužačku z učiliště to byla náhoda. Myslím že v tom samým kempu jsem byl i jako dítě, na hrázi si koupil na jeden den rybářský lístek abych nakonec nic nechytil
No nic. Příště si dám jižní čechy i se Slavonicemi a kdo ví s čím ještě přijdu. Není to zas tak daleko a jsou tam rychlé cesty. A toho Regenta si budu chtít vzít ssebou

Hyacint (42) napsal 11.05.2024 v 14:06

Perfektní, krásná místa a fotky.

DejvGSR (52) napsal 11.05.2024 v 09:57

Krásná trasa, krásná místa. Já jsem pořád v práci . Moc hezký fotky.

1 reakce

elvis78
elvis78 11.05.2024 v 14:03

ono se to překlopí, Vy zas budete jezdit a já budu doma nebo v práci. Milánek s bráchou vymyslí zase nějakou štreku a já nebudu moct

• Sprej na hledí a vosk na kožku

Tak jsem koupil vosk na kožený věci a ihned očištěnou bundu před poslední projížďkou ošetřil, krásně to voní a je to příjemné na ručky. Od Motulu jsem koupil sprej na plexi. Myslím že to jsou vyhozené peníze. Voda udělá

Vloženo: 18.05.2024
    Uskutečněno: 18.05.2024
  • Větrník

EDIT: Dole upraven text a číslo silnice ze Slavonic Včera dopoledne jsem strávil kopáním prohlubně na bazén, samozřejmě hlína plná skla, kusů cihel, kořenů po keřích a po 50ti letém smrku co jsem sťal a i když včera fou

Vloženo: 16.05.2024
    Uskutečněno: 15.05.2024
  • malý výlet

Tak jelikož jsem se včera smejkal a trochu stroj zaprasil, dneska jsem si řekl že ho umeju a trochu tedy projedu. Vzduch byl voňavý, akorát ty mraky byly docela strašidelné při poodjetí od Nymburka, radar dokonce ukazova