Čtyřválec poskládaný do "V". Rozvody pomocí ozubených kol. Letmo zavěšené zadní kolo. Toto vše dělá VFR jedinečným strojem.
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX 750: Měl jsem možnost slyšet zvuk V4 a bylo po rozhodování :-)
První dojmy - Posed není až tak vzpřímený jako u cestovních endur, takže trochu váhy jde na zápěstí. Ale to není výtka, jedná se přece o sportovně-cestovní motorku. Spojka jde trochu ztuha. Je ovládána hydraulicky, budu si muset navyknout. Jinak je to kus poctivé mašiny, je vidět, že se nešetřilo. Moto dále disponuje spřaženým systémem brzd (CBS), což považuji na normální ježdění jako pozitivum..
Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro někoho, kdo má rád cestování a také rychlejší jízdu.
Doplňky na motorce - Zadní TOP CASE Givi 52 l Monokey. Čiré blinkry.
Recenze
Původně jsem sháněl RC36 II, ale osud tomu chtěl jinak. To vstřikování není vůbec špatný .
Po koupi provedena postupně nutná údržba (olej, filtry, brzdovka..). Taky blbnul spínač blinkrů, tak jsem spínač otevřel a prolil kontaktolem. Funkce je nyní 100%, ale údajně se jedná o bolest Hond a kontrukční nedostatek a je třeba spínač vyměnit za nový - uvidíme.
pěknej kousek a krásná barva , ať Ti Davide slouží dlouho, předlouho
Díky. Máme je podobné jako vejce vejci
Aha, už vidím, co ti moje motorka připomíná Moc pěkná
Ono těch bolestí je víc, ale snad je nezažiješ jinak super stroj a gratulace!