PROFIL MOTORKY

Simson S 51 Elektronik (1988)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník sevcaCZ
Vloženo 19.7.2015
Aktualizováno 21.7.2015
Zobrazeno 1 254x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Prostě klasika, nejlepší motorka na první rozjezdy, řazení ale i pády.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
V.D.O. Moto Explorer ST 50: Mnou zkoušený model byla strašná klepavka. Nedalo se na něm vydržet déle jak 10-15min.

První dojmy - Jakmile jsem si na ní sednul byl jsem spokojený s výkonem a rychlostí (předtím jsem jezdil pouze na Jawě 50 Pionýru)

Motorku bych doporučil pro - Hlavně pro úplné začátěčníky a pak taky nadšence.

Recenze

Proč jste si vybral tento stroj?
-Je spolehlivý (ne jak nějaké čínské 50ky), a také jednoduchý, takže se na něm může každý naučit jak asi motory fungují a jak je opravit.

jaké jsou Vaše zkušenosti?
Jízda: Nemůžete čakat že to poletí jako na velké motorce, ale i tak se na něm dá solidně vyblbnout a ani les pro něj není nezvladatelná překážka, sice budete občas po větším kopci čekat až vychladne, rozhodně vás tam ale nenechá.

Brzdy: Pouze bubny, takže musíte počítat s trošku delší brzdnou dráhou, ale zase vám rozhodně nezrezaví. Přední brzda jde docela ztěžka takže 2 prsty vám rozhodně stačit nebudou.

Ovladatelnost: Na jeho rychlost velmi dostačující. S trochou cviku se dá řídit i bez rukou, ikdyž mám občas pocit že se přiklání k jedné straně. Jinak se s ním dá jezdit i jemnější enduro.

Spolujezdec: To je pro simsona trochu těžší, nicméně když budete chtít svést babičku na pole a nebude to moc do kopce tak dojedete. S kamarádkami se jezdí už o poznání lépe 3:) a bát se s vámi rozhodně nebudou. I na větší kopec vás na jedničku a s jemnějším plynem vyveze.

Úložný prostor: Téměř žádný, do kastliku se vám vejde sotva lékárnička a to nejnutnější nářádí jako šroubovák, nějaký ten klíč a třeba svíčka. takže já jezdim vždy s batohem.

Spotřeba: To je určitě výhoda. Nad 3 l/100km to většinou nevyleze. Do nádrže se vejde 8,7 l a z toho 0,8 l rezerva.

Servis a poruchy: Jednoduchý, s drobnou radou od zkušenějšího si vystačíte dlouho. Většinou je zanesený karburátor, což jednoduše vyřešíte malým filtrem.

Kde se motorka cítí nejlépe a kde naopak ne? Terén, silnice, město...
-Dá se s ní jezdit naprosto všude. Dokonce i kolečko motokrosu jsem na ní dal :D ale byl jsem hodně vyklepanej a po tom jednom kolečku už mi bylo motorky líto.

Dá se s moto i dobře cestovat?
-Do školy dojedete, na nějaké vícedenní výlety to moc není. Spíš pro nadšence a pokořitele výzev.

Pokud chcete vidět vše ve videu tak zde:

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
s_osna
s_osna napsal 30.03.16 v 13:29 10b.

Origo zadní gumová zástěrka...super,neměnit za plastový blatníček z předního šusplechu.To se cení...

MarkusRetrp
MarkusRetrp napsal 21.07.15 v 18:32 7b.

klasika :) paradní

4r3
4r3 napsal 21.07.15 v 17:42 10b.

Super klasika, musel jsem zatlačit slzu, kdysi jsem ho měl v zelené barvě, ale už tu poloenduro verzi ("pořádné" zadní tlumiče s nastavením tvrdosti a pár vychytávek, ale výfuk stále dole - na těch videích jsi musel v pravých zatáčkách dost jiskřit, ne?:D ). Jo a jezdil jsem od jara do jara, těch 45kg se dalo na ledě udržet v rukou :D

fantomasbike
fantomasbike napsal 21.07.15 v 14:42 10b.

Hezkej

Více komentářů



TOPlist