Je to skvělá mašina, můj miláček. Kříženec lokomotivy a bombardéru :). Když jsem ji kupoval byl to víceméně vrak, ale o rok později (a o jeden a půl další motorky v dílech) je to stroj až na pár detailů v originálním stavu.
Motorka koupena od Od kámoše z vrakoviště - je to kámoš, spokojenost maximální ;)
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki GPZ 1100: důvod neuveden
První dojmy - Jel jsem ke kámošovi na vrakoviště pro díly a on ji zrovna vykoupil a už už se ji chystal rozhodit na díly. No já jsem pověstný svým nadšením pro beznadějné případy a tak jsem se ji rozhodl zachránit. Nutno dodat, že i když to byla cesta trnitá, nikdy jsem toho nelitoval.
Doplňky na motorce - Snažím se ji dát co nejvíce do původního stavu, ale postupně jsem vyrobil držák na garmina, USB nabíječku, sehnal sadu tří obrovských zamykatelných kufrů (zatím nejsou na fotkách) a pár dalších drobností. Taky jsem dal DNA filtr, na vraku byl nějakej čínskej laďák se svodama 4>1 a zatím jsem ho nechal, i když původní laufy mám už taky.
Recenze
Protože je to kus kvalitní japonské práce z osmdesátých let. Protože má nezničitelný motor s brutálním zátahem. Protože je neskutečně pohodlná. Protože má geniální kapotáže, takže na ní nezmoknete ani v lijáku, když udržíte rychlost přes 80km/h. Protože miluju ten zvuk startujícího bombardéru, když za ni vezmu. No a protože je obrovská a jednoduše nádherná.