Stačí tři slova. Spolehlivý, úsporný univerzál.
Motorka koupena od na soukromý inz.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster 620: SVéčko se jevilo jako rozumnější volba
První dojmy - Jelikož předchozí moto byla panelka 250 a to před 20 lety, tak mi vše na ní připadalo ze začátku velké, silné, rychlé. Nicméně velice rychle jsme si na sebe zvykli a to bez větších problémů.
Motorku bych doporučil pro - Myslím, že SVéčko má široký záběr užití. Vyloženě nevhodné je snad jenom pro dlouhé cestování. Nejvíc ale si ho užijí asi začínající jezdci.
Doplňky na motorce - Větrný štítek Puig, nosič GIVI Topcase Kappa 46l. dodělávané nosiče bočních kufrů,
boční kufry noname.
Recenze
S SVéčkem kroutíme 4tou sezónu, takže myslím, že už mám nárok na nějaké hodnocení. Motku jsem kupoval jako 3 majitel v Čechách a to ani nevím kolik jich bylo před tím v Itálii. Nicméně klučina od kterého ji mám, se jí zbavoval s těžkým srdcem (svišť na cestě) a to asi rozhodlo.
Za největší přednost považuji motor. Zátah téměř od spodu, spolehlivost, slušná spotřeba.Podotýkám, že jde o čistou sériovku, žádné úpravy.
Jízda s SVéčkem je při sólojízdě zábavná, hlavně zatáčkovité, kopcovité cesty jsou boží . Při jízdě ve dvou už to není žádná sláva. Motor si s plnou polní poradí, ale slabiny vidím v odpružení, hlavně přední vidlice, která je příliš měkká, navíc bez možnosti regulace. Brzdy sice žádné jedovky nejsou,nicméně svoji práci odvedou spolehlivě a díky véčkovému motoru se na ně ani moc sahat nemusí.
Spotřeba: První rok jsem se nedostal pod 6 litrů, což ale bylo mojí zásluhou, jelikož jsem asi moc tahal za korek) Letos na dovči ve dvou při pohodovém tempu jsme se dostali na 4.6 litru, což jsem zíral.
Poruchy: tak tady bohužel nemohu sloužit. Za 3.5 roku a naježděných 9tis.km
žádný problém. Samozřejmě nepočítám spotř. materiál. Měnil jsem obložení,olej každou sezonu-Motul 5100ester,řetězovku-DID, filtry. Baterka drží co ji mám a zatím se nezdá, že by odcházela. Letos se chystám nechat udělat v servisu synchronizaci karburátorů, ale to spíš jenom pro jistotu. Taky začínají být volnější nýty na př. brzdových kotoučích, ale dle mechanika je to ještě v normě.