PROFIL MOTORKY

Suzuki DR 650 (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ároš
Vloženo 9.10.2015
Aktualizováno 10.10.2015
Zobrazeno 2 041x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


DR 650 SE - jednodušeji to nejde

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XT 660 R: Moc drahá a málo odolná.
Yamaha XTZ 660 Tenere: těžká a moc plastů
Yamaha TT 600 R: příliš vysoká
Yamaha XTZ 750 SuperTenere: takový sen, ale asi bych se na ní těžce učil

První dojmy - První dojmy, valil jsem pro ni přes 200 km. Byla ve skvělém stavu, nebylo co na ní najít. Najeto 13 000. Po usednutí těžko říct, z VFR to byl zatracený rozdíl, ale na rozbité cestičce plné zatáček, to nebylo špatné. Tak šla za mnou domů.

Motorku bych doporučil pro - sobě bych ho doporučil

Doplňky na motorce - Byl tam laďák dominator, ale jsou v plánu vyhřívané hefty, držáky kufrů, padák, šusplech, roadbook , tripmaster a pár dalších

Recenze

Zvolil jsem si přechod na enduro. Ani jsem netušil, že se budu znovu učit řídit. Ale na silnici je to past vedle pasti a já už pomalu ani jezdit neuměl.
Co mi na motorce chybí jsou brzdy. Ty trapný tintítka fakt brzdy nejsou. Dva kotouče na fazoli nebo na VFR ještě s dualem šlajfily jinak. Snad s tím něco udělají nové desky a pancéřová hadice.
Podvozek, no jako endurista nejsem schopen vůbec hodnotit. Jako silničkář ? Je to měkký jak hovno, ale přejede to snad všecko. Ve 150 se to začne vlnit a tancovat a já tancuju s tím. Ale záleží dost na pneu.
Úložný prostor to nemá, vozit spolujezdce no, nic moc.
Spotřeba boží 4,5 litru a servis ještě lepší, je to tak jednoduché a tak účelné, před tím jsem měl VFR, kde se plasty sundávaly 2 hodiny, tady za 2 hodiny rozeberu snad celou motorku.
Poruchy neznám. Akorát mám pořád urvaný zadní blinkry. Motorka vydrží opravdu hodně, už sem s ní dvakrát praštil, ( jo kde jsou brzdy a jo kde jsou silniční gumy na vodě) mašina byla krom odřeného blastru a urvaného blinkru bez známek poškození.
Cestování, no chce to tak trochu ocelovou prdel. Ale dojel jsem s ní všude.
V utažených zatáčkách jde dát na frak i silnicím, jde s tím jet uplně všude, dala i motokrosovou trať. Jediný čemu se rád vyhnu jsou dálnice a dlouhé rovné silnice. Drce je dobře tak do 120 km/h.
Závěrem, univerzál za málo peněz s levným provozem a zdá se i vysokou spolehlivostí.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
hofi01
hofi01 napsal 28.10.17 v 09:08 10b.

krásný DéeRko, to si umím představit na denní ježdění ať slouží ke Tvé spokojenosti

konasp
konasp napsal 10.10.15 v 19:41 10b.

Barney
Barney napsal 10.10.15 v 09:20 10b.

Pěkné, jednoduché, spolehlivé enduro. Skvělá volba.

stnd
stnd napsal 09.10.15 v 12:09 10b.

super mašina, univerzál V Austrálii se dokonce pořád prodává

Více komentářů



TOPlist