Moje první dospělá mašina. Miluju, jak je mohutná, ale zároveň lehká a hravá. Dá se na ní jet rychle, ale pořád je přívětivá pro méně zkušeného jezdce.
Motorka koupena od jamescz (Staré Město)
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 600F Hornet: Původně vysněný stroj, na kterém jsem jezdíval s tátou, ale není to supersport
Suzuki GSF 650S Bandit: Moc nelahodí mému oku, slabší motor
První dojmy - Mohutná mašina - sám nejsem žádný drobek, takže přesně pro mě. Nádherné tvary, hezky sedne do ruky. V otáčkách famózní ječák :)) Po letech na 125ce, když jsem byl svezen původním majitelem, absolutně jsem nepobíral její výkon.
Motorku bych doporučil pro - dobrovolné dárce orgánů
Doplňky na motorce - Padáky Rutan, miniblinkry, držák SPZ, zadní světlo z R1, laďák Creptus, krovka, CNC páčky, černé plexi, kosmetika
Recenze
Vybíral jsem stroj na ŘP A2. Kritéria jasná - musí to být čtyřválec, musí být na něj radost pohledět. Pravděpodobně některý z naháčů. Když jsem ale zjistil, že se tu potulují supersporty, které v TP nemají zapsaný původní výkon a můžu na nich legálně jezdit, tak stačilo málo, aby mi bylo jasné, že musím mít Gixxeru.
___
Update leden 2016
Mám za sebou první (ne úplně legální ) vyjížďku cca 30-40km. Počáteční neohrabanost se poměrně rychle vytrácí a s každým kilometrem jsem si jízdu víc a víc užíval Bude chvíli trvat, než získám jistotu v zatáčkách, ale jinak jsem už na Jinx jako doma!
Padáky firmy Rutan jsou na svém místě - montáž byla poměrně intuitivní i pro mechanické střevo jako jsem já Musel jsem ještě do železářství a přihodit navrch 500 Kč za kvalitnější imbus s vratidlem, protože tu čínu ze sady, co mám v nářadí jsem ohnul kolem své osy a se šroubem to ani nehnulo.. pak už jen premiérové sundání bočního plastu a šlo to hezky.
Jako další přišel na řadu fén a ředidlo - ty vybledlé červené polepy na bocích mě tahaly za oči hned jak jsem poprvé uviděl inzerát s moto, takže šly hezky dolů a spolu s nimi pár dalších samolepek od předchozího majitele.
Co bude se zbytkem polepů je zatím ve hvězdách, protože Movistar design se nevidí zase tak často, ale zároveň už mají svoje nejlepší léta za sebou
.Update březen 2016
Ladění kosmetiky - otřesné warning stickery šly dolů (pěkná m*dačka :D )
Konečně jsem si dovezl hotový laďák :) vypadá a zní přímo pohádkově!
CNC páčky, závaží, ponožka na nádobku s brzdovkou, černé plexi.
Update květen 2016
Konečně autoškola za mnou, STK kvůli koncovce zatím jen na měsíc, ale konečně můžu jezdit :) První 4 dny co den, to nádrž. Už jsem na ní jako doma a úspěšně posunuju poserproužky :)
Zatím jsou dojmy následující:
1. opravdu skvěle se ovládá
2. není nijak extra nepohodlná
3. chlastá jako čert
4. výkon zatím nehodnotím, bude chvíli trvat než ho zvládnu využít jinde než na rovné silnici
Video ZDE 8-)
Update červen 2016
První zkušenost na okruhu v Sosnové. Moto krásně poslouchá, bohužel na malé trati se projevuje nefunkční 1 rychlost (pod zátěží nejde pořádně přeřadit za 2), takže vážně uvažuji o změně převodu, abych na 2ce zvedl otáčky. Mám v plánu jezdit i Mýto a tam se to podle mně bude hodit taky.
Update červen 2018
Dlouho jsem nepřidával žádný update, takže podle plánu jsem pořídil o zub menší přední převodové kolečko a na zrychlení je to opravdu dost poznat.
Víckrát jsem se povozil v Mýtě na dromu a pocity super
Je rozhodnuto, Jinxy půjde z domu Užil jsem si s ní spoustu zábavy a nemůžu jinak než doporučit. Je to pohodová, nenáročná motorka, která umí odpouštět chyby, ale zároveň umí jet i pilu.
moc hezký kousek. Také bych vybledlý samolepkový pruh strhl Teď vypadá moc hezky, já bych u movistaru zůstal Ať ti dělá radost, je k tomu určena
Super
Myslim,že zima bude krátká jako loni ,tak ji budeš moci co nevidět testovat ...
Moc hezká! teď jen krátkou zimu a spoust šťastných km!