Moje Cebruška, jsem za ni moc vděčná a věřím, že spolu zažijem ty nejkrásnější chvíle.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia RX 50: technický stav neodpovídal ceně
Simson S 51 Enduro: zrovna se v okolí žádný ve slušném stavu nenacházel
První dojmy - Láska na první pohled (a následně i pojezd).
Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníky, nižší jedince :)
Průměrná spotřeba - 2.83 l/100km
Recenze
Nejvíc mě překvapily brzdy. Jsou opravdu účinné, stačí lehce sešlápnout pedál nebo zmáčknout páčku. Oproti autoškolové CBF125 2009 s bubnem vzadu to je obrovský rozdíl. Musí být samozřejmě technicky v pořádku.
Celkově jede jako 4-taktní dváca :D Jednoduše tak jak má :3 Mně to zatím stačí, věřím že i na nějaký dojíždění pro lidi co nejsou omezeni řidičákem je taky vhodná. Akorát není dobré ji moc zatěžovat. Ve dvou už se jí moc nechce a vzadu to není ono. I mě tam bolí záda a to nejsem nějak extrémně vysoká (169 cm). Maximálku má tachometrových 140. Cestovní rychlost bez problémů kolem 100, ani ji není třeba extrémně vytáčet (díky šesti kvaltu).
Je maličká. Posez je poměrně pohodlný, dost narovnaný (na sporta). Bez problémů se dá ujet přes 300km/den.
Nevýhoda je v jejích příliš úzkých pneumatikách. Někteří se můžou cítit nejistě. Myslím, že o 1-2 cm širší pneu by neuškodila. Byť za cenu snížení maximální rychlosti. Na dvácách (4taktních) přece nemá smysl honit maximálku... Ale hlavně, že má tachometr do 200 km/h.
Její vzhled hodně lidí kritizuje a je pravda, že nevypadá příliš dospěle. Nicméně, není to dospělá motorka . Určitě není na škodu její štíhlost (jak optická tak fyzická), je to motorka pro začínající jezdce... Přes to se na ní dá jet sportovně :)
Fajné! Za 10
pro nauceni perfektni moto
jsi šikovná
moc pěkná barva!!! přeji moc krásných najetých kilometrů