Sportovně cestovní stroj. Dá se na ní řádit i pohodlně cestovat. Plná kapota hodně zpříjemní jízdu, pocit komfortu při větších rychlostech a nepřízni počasí. Ano naháče jsou překrásné, ale kapotu oceníš při častějších a delších jízdách. Jízdu na motorce v
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 600F: Dostatek inzerce, ale výhodnější nabídka.
Kawasaki ZZR 1200: Ta příjde až potom.
První dojmy - Kupuji starší motorku, musím být opatrný, ať jí nelehnu hned ze startu. Hmmm posed akorát vzpřímený, pohodlná. Po svezení oceňuji ovladatelnost, rozhodně není těžká. Podvozek není jako u dnešních moderních nových strojů, ale je to dospělá motorka, dá se pěkně klopit. Vytočím motor a táhné opravdu velmi razantně. 11 000 otáček a držím se řidítek jak klíště. 100 koní je docela dost... Euforie, radost, ale respekt.
Motorku bych doporučil pro - Začátečník se naučí a zkušený si užije.Jede dost, ale úplné peklo to asi není. Louda však taky ne
Recenze
Chci jezdit do práce a jezdit na delší výlety. Pojezdit kolem komína je fajn, ale přestane to bavit. Zajet někam dál, cestovat po republice, případně ještě dál. Připadá mi že ZZR 600 je rozumná volba. Koupil jsem a najel 2500km. Zatím spokojenost. Motor snaší nízké otáčky a dokáže se pěkně rozjet na šestku ze 2,5-3tis. otáček celkem svižně bez problémů (žádná mrtvola v nízkých točkách). Do 7tis. otáček se cestuje, nad se sportuje. Podvozek sedí jak přibitý. Přední vidle se netřepou a nerovnosti snáší rozumně. Zadek sedí akorát, ve dvou je hodně měký. Možná poladím. Vyměnil jsem olej a filtr a motor se znatelně ztišil a ještě víc zkulturnil. Má to origo dva laufy, žádný nelibý řev, krásný brum a po protůrování husí kůže. Zažil jsem kdysi vykuchané výfuky a následný bolehlav - už nikdy nechci pubertálně budit celé sídliště, proč...Přední brzda po velmi razantním brždění malinko vadne, jinak dva prsty a stojím. zadní brzda jde do šlajfu bez problému. Spotřeba vždy něco kolem 5l +i- a to teď jezdím nepomali, velmi svižně. No jinak začíná zima a čekají mě opravy a kontroly co a jak. Spojka je v posledním tahu, řetězovka po životu. Mám dost hlučné řazení z 1 na 2 a ze 3 na 2, někdy i vyšší rychlosti hlasitě cvaknou, ale doufám, že je to ta spojka.
Pak nápíšu o opravách a na jaře o výletech. Zatím nejvíc přes 300km a dalo se...
Dobrá volba do začátku supr volba na cestování
Třeba se někdy projedeme