Cestovní Enduro s výkonem 150 koní!!!
První dojmy - Pořízeno v Německu s maximální výbavou.Po této motorce jsem začal pokukovat už když vyšla na trh.Teď po sezóně jsem se rozhodl prodat moje BMW GS Adventure a trochu zrychlit,150koní to už je mazec!
Recenze
Moto koupeno po sezóně,takže zatím najeto asi 5km po louce u baráku a kousek na silnici.Moje první dojmy jsou absolutně skvělé,oproti mojí předchozí motorce BMW GS Adventure lepší stabilita na místě,je to hlavně tím,že KTM má nižší posez a těžiště dole,takže se sní velmi dobře manipuluje.Hlavní důvod proč jsem šel do tohohle modelu je,jeho výkon!!!Výbava moto je luxusní ABS,MSC systém,cestoví plégo,lazený výfuk,origo kufry,automatické mazání řetězu,sedlo na zakázku,vyhřívané rukojeti,navigace.
Jízdní vlastnosti popíšu až se trochu povozim,ale věřim,že to bude nářez.
Jen takový dovětek,nějak mi to v neděli nedalo t.j.6.12. při 8 stupních a musel jsem to jít zkusit
Ujel jsem prvních 100 km a je to nářez,silnice jsou studený,tak jsem to moc nepokoušel,ale na jedný rovince do kopce jela 210km/h a ještě by šlaVěřim že budu spokojenej!!!
Mám na adventuru odjetou sezónu. Projel jsem Alpy, Grossglockner atd. Najel jsem na ní za tu jednu sezónu cca 6000 km. Někdo se tu ptal jak se chová s kufry... mé zkušenosti jsou takové, že max cestovní rychlost s kufry je cca 150 km/h. Pak už se chvěje a není to ono. Bez kufrů je to bestie a určitě ne pro začátečníka. Každopádně nalijme si čistého vína. Když dám kufry, nacpu je a chystám se na cestu která bude na dva dny, nebo od rozbřesku do noci, jistě to není o závodu. Požitek z jízdy a Alpy kolem, Vás stejně nebudou tlačit do zbrklých rychlostí. Kdo nevěří ať se sveze. Ta motorka je úžasná a nechci tu popisovat technické věci. Prostě jedete, koukáte, vnímáte okolí a najednou si sám do helmy řeknete ... "ty vole, ta motorka je skvělá"
Pěkný stroj ale zajímalo by mě jak se chová při jízdě s těma třema kufry..?
Nikde jsem nenašel žádný test..
super stroj přeji spoustu km