Paralelní dvouválec s přesazením kliky o 270° s ambicemi cestovat v horoucích peklech kančích stezek s tím, že se snad bude dát vše opravit na koleni kdyby se něco...
Motorka koupena od FIRMA:Auto Jarov (Praha 3-Žižkov) - Prodej uskutečněn na opravdu dobré úrovni, prodejce perfektně vše vyvětlil, ukázal atd. Díky.
První dojmy - O motocyklu jsem četl moře názorů ať pozitivních či negativních aniž by na tom kdokoli jel. Já tu možnost mám a již mám najeto celých 40kilometrů ;). První dojmy: deset let jsem jezdil na Varaderu a do teď jezdím Hondu XR650R, takže porovnávám mezi silničním dvěstěsedmdesátikilovým křižníkem a stočtyřicetikilovým endurem. Pocitově na první posaz? Afrika váží stoosmdesát kilo(pocitově)...po rozjedu... je to fakticky štika.
Motorku bych doporučil pro - Pro cestovatele, kteří chtějí jezdit třeba až na kraj světa cestou necestou.
Recenze
Po usednutí na Afriku zjišťuji, že je ergonomicky perfektní, prostě jako bych na ní jezdil dlouhá léta. Tohle prostě Honda umí. Obával jsem se předního led světla, že to bude na tak malý reflektor svítit málo a opak je pravdou, svítí to neskutečně dobře.Přední blinkry svítí je to prý dle nové novelizace. Oproti Varaderu se sbírá z nižších otáček daleko lépe. Výkon atd. jsem zatím nezjišťoval teprve se zajíždí.Zvuk je luxusní, přijde mně naprosto zbytečné dávat nějaký laďák.
Tak až ti zhasne přední světlo, nebo začne vynechávat motor, tak mi napiš, jak jsi to na koleně opravil No a 180 kilo ? Já už jí ze země sbíral a v terénu používal. Těch víc než 230 kg neokecáš.
Deset bodů si samozřejmě zaslouží, protože je super, že k BMW a KTM v téhle kategorii konečně boduje i Honda a motorka je to skvělá A kvalitou a cenou zesiluje konkurenční tlak a na tom vyděláme všichni, ať se rozhodnem pro cokoliv.