Stará, těžká, lína malá krásná honda, bohužel zavřená na 20kw
Výška jezdce: 195 cm
První dojmy - Starý, vzduchem chlazený jednobuch. Jizdní vlastnosti nezájem, prostě to je stará klasika
Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo má rád starý japonce
Doplňky na motorce - Teploměr oleje
Recenze
Zkušenosti nemám, obdivoval jsem jí ve 12letech, pro její design. 2Roky jsem jí sháněl a konečně jsem našel velmi slušný stav za pěkný peníze.To že to nejede, nebrzdí, je to nepphodlný to je mi jedno, je to krásná honda z 86 v origo stavu.
Časem bych jí rad zrekonstruoval, ale myslím že moc práce s ní nebude. Jen kosmetika.
57000km...dal jsem nový rozvoďák, pružinku napínáku a gufera ventilů. Po sundání víka jsem koukal, že všechno bylo původní. Jen vačku a vahadla jsem poslal na repas, než by to nadělalo víc škody.
Bohužel jsem po pár jízdách zhodnotil, že její výkon není nic moc a následně na německém fotu zjistil že je nejspíš zavřená na 20kw a řešilo se to jinou vačkou, možná proto je v takovém stavu jakým je. Pokud bych zjistil rozměr otevřený vs. zavřený vačky možná bych koupil jinou, hodil na repas, ale zatím to nehoří.
Jak se repasuje pitting na vačkách a kolik to stojí?
PD03 jsou starší modely, já mám PD04 :-/
Hele koukal jsem na to. Skrcene XLka by mely zacinat PD03-7 nebo PD03-6. Neskrcene PD03-5.
A jestli jsem dobre videl, tak skrceni by mohlo byt delany taky jen zuzenim hrdla sani, ale asi pouze u 25kW verze. 20kW verze ma zrejme jeste jiny trysky. Tuhle stranku jsem ti asi do diskuze uz postoval, ze ano?
http://www.xl600.de/...fsystem-ansaugtrakt/
Krása
Super stroj, vypada zachovale:)