Neskutečná raketa se spostou elektronických serepetiček
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW K 1300 R: Aktuální možnosti trhu... A pak \"S\" vyhrálo kvůli ochraně před větrem.
První dojmy - Přes větší váhu a proporce, než jsem byl zvyklý, padla hezky do ruky. Člověk si musel zvyknout na trochu jinou odezvu podvozku a rozdíl kardan x řetěz. Jinak všechno přesný, intuitivní.
Motorku bych doporučil pro - Rozhodně pro zkušené a vyklidněné jezdce. Na tuhle motorku to musíte mít v hlavě srovnaný. Jinak pokud chcete pohodlného cesťáka, na kterém můžete i sportovat a zablbnout v zatáčkách a užívat elektronických serepetiček... K1300S je jasná volba. Kdo chce ještě větší pohodlí a víc cestovat pořídí asi GS... Možná až víc vyrostu 😊
Doplňky na motorce - Zvýšení řidítek, cestovní černé plexi, padáky, laďák
Recenze
Popravdě jsem už dlouhou dobu pokukoval po K1300R. Pak jsem ovšem narazil na tuhle krásku a bylo jasno. Zkušební jízda před koupí byla už jen formalita. Z výbavy chybí jen ASC, měření tlaku v pneumatikách a palivové mapy. Jinak vše... Rychlořazení je docela návyková záležitost
Nějaký kilometry už máme za sebou, takže co říct? JEDE! Jede furt a jedno na jakej kvalt! Váha 254kg je znát hlavně když s ní cukáte v garáži, ale jak se sehrajete, za jízdy to cítit není a zatáčky polyká. Při projížďce s litrovými supersporty jsem nepociťoval žádný handicap, ba naopak ESA je fajn, režimy Sport, Normal, Comfort. Sport si zapnu akorát když chci fakt zahoblovat (jo jde to) a comfort zapínám na dálnici nebo hrbolatých okreskách. Brzdy s ABS brzdí, ale tak nějak tupě (ale v klidu, zabrzdily by i náklaďák)... ale jsem línej to vypínat. Sedlo je v celku pohodlné, batůžek si nestěžuje.
Pořízen laďák SC Project. Ne, že by origoš koncovka vypadala blbě, i ten tichý projev bych oželel... Ale šáhněte na to po jízdě a sleze vám kůže. Div, že ten lauf není rozpálenej do ruda
Výborná volba
Taky jsem o ní uvažoval, tak at ti to jezdí.
Díky