PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Hippieguy
Vloženo 5.8.2016
Aktualizováno 5.8.2016
Zobrazeno 2 945x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Znáte ten pocit, když hledáte novou motorku a nakonec zjistíte, že si ona hledala vás?

Více fotografii

Motorka koupena od shadepirat (Praha 4-Nusle)

Výška jezdce: 176 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW K 100 RT: Tohle bylo blíž

První dojmy - První dojmy byly příšerné, nepohodlná, velká, těžká motorka, co nezatáčí a bolej mě z ní ruce. Ale to by byla reakce asi každýho, kdo předtim jezdil na lehoučkém skoropětikilu na úzkých gumách.

Doplňky na motorce - Výfuk Scorpion

Recenze

Po dvou letech v sedle GS450ky to chtělo už změnu. Lákalo mě, zkusit pro jednou něco moderního, co odpovídá motocyklovým standardům tohoto století, nemá to brzdy ze sýru a rám z tvarohu. Nepotřebuje to při každém tankování transplantaci oleje a za jízdy to nevydavá zvuk, jako když se zhroutí regál v železářství.
V inzercích jsem stále lačně pokukoval po BMW K100, ale trochu mě děsila představa, že koupím vrak, nebo že si co do jízdních vlastností moc nepolepším.
No a pak mi jeden známý píše, jestli nechci VFR, lehce burané, za dobrou cenu.
Šel jsem se na něj podívat, slovo dalo slovo a o pár týdnů dál jsem šel zaplatit zálohu.

Protože jsem v tu chvíli neměl papíry, vyplnoval jsem si čekání opravou. Motorka byla padená na okruhu na pravou stranu. odnesl to blatník, pravá část masky, kapota, páčky, řidítka, víko motoru a maličko i výfuk a zadní podsedlák s madlem.
Jinak byla ale motorka v perfektním stavu, po servisu, s novým regulátorem a baterií. Sice má na budíku už 92 000km, ale kdo zná VFR ví, že to znamená akorát zajetej motor.

S opravou jsem si dal záležet, ale vzhledem k omezenému rozpočtu jsem si vše dělal doma. Svařování plastů se povedlo na jedničku, ovšem lakování a přípravu povrchu jsem se učil za pochodu. Proto taky blatník dopadl tak jak dopadl, zatímco na kapotách a masce byste krom lehce jiného odstínu laku nepoznali (skoro) nic.

Jízda, prvních 200km jsem nadával na to, co jsem si to koupil za krám. Přišlo mi, že motorka vůbec nezatáčí a už po patnácti kilometrech mě začínaly nepříjemně bolet ruce. Snad bych jí i poslal dál, kdyby mě kamarád neupozornil, že mam každé řidítko jinak vysoko a v jiném úhlu. Po výměně ohnutého řidítka se situace podstatně zlepšila. Začalo to zatáčet (v rámci možností, obratnej úhoř to díky velikosti a váze nikdy nebude) a dále se bolest rukou změnila z "sr*t na to" na "na to si zvyknu".
Bohužel se ale odhalilo i několik dalších nepříjemností jako spojka na konci životnosti a nerovnoměrně sjetá zadní guma.

Jízdní vlastonsti nechci zatím moc popisovat, přeci jen čekám na novou pryž a až potom budu moudřejší.
Snad jen pár obecných postřehů.
1. Nikoho ta motorka nezajímá, nestane se vám, že by se s váma dal někdo jen tak do řeči, nebo se zeptal na nějaký technický detail. Bod pro GS450
2. Počet lidí, co s vámi chtějí závodit na semaforech se dramaticky blíží nule, protože VFR vypadá dostatečně rychle.
3. Mnoho aut vám samo uvolní levý pruh, i když jste aniu neměli v plánu je předjíždět.
4. Naprosto dokonale svítí. Fiat lux!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Barney
Barney napsal 30.03.17 v 19:56 10b.

Celkem pěkně jsi to polatal Tak hlavně už žádné násady od koštěte.

3neczak
3neczak napsal 30.09.16 v 10:10 10b.

Moc pěkná, každý se musí otočit! Samozřejmě 10 bodů!

Sylver
Sylver napsal 08.09.16 v 15:41

Hlavně opatrně! Když porovnán všechny tvé dosavadní stroje a teďka VFRo tak je to pořádnej skok!

Sylver
Sylver napsal 08.09.16 v 15:41 10b.

Hlavně opatrně! Když porovnán všechny tvé dosavadní stroje a teďka VFRo tak je to pořádnej skok!

ras62
ras62 napsal 12.08.16 v 06:02 10b.

dobrýýý

Více komentářů



TOPlist