Italka s rakouským motorem, na tyhle hybridy mám nejspíš slabost.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki KLE 500: důvod neuveden
Suzuki XF 650 Freewind: důvod neuveden
První dojmy - Takovej obojživelník, co zvládne terén i silnici, ale v obojím není mistr, je to takový kompromis pro ty, co chtějí projet polňačkou na další asfaltku, i když nevím, co by s aprilkou udělalo obutí nějakých špuntů od Mitasu.
Motorku bych doporučil pro - cestovatele, začátečníky i pokročilé jezdce, třeba já používám pegaso i jako dopravní prostředek po městěa krom vyšší váhy jí není co vytknout.
Doplňky na motorce - vyhřívaný gripy, cestovní plexi, širší řídítka, origo aprilia kufry, top case.
Recenze
Tuhle motorku spousta lidí kupuje jako startovní motorku. Levná, né moc silná. Já na to šel z úplně opačný strany. Trošku mi vadilo mít motorku, u který prostě nejsem schopnej využít její limity a její potenciál, zajímalo mě, jak se nechá jezdit na 37kw mašině, co všichni prodávají se slovy, že užje na ně slabá a že jim nestačí... Samozřejmě, že na rovince je to lenoch, kterýmu vcelku trvá, než se dostane do ilegálních rychlostí. Ale o tom podle mě jízda na motorce není, jet kudlu po rovinkách dokáže kde kdo... První oťukávání v zatáčkách na zpuchřelých rádoby špuntech je překvapivě kladná, motorka drží stopu, není nervózní, je čitelná a je předvídatelná. Bohužel něco váží, tak je potřeba na přední Brembo brzdu vyvinout trošku větší tlak, než jsem zvyklý. Uvidíme, jak si na sebe zvykneme, další víkend s ní strávím v Alpách na grossglockneru, tam počítá, že se s ní teprve pořádně zkamarádím. Spotřeba 6,5l/100, čekal jsem nižší hodnou, asi moc tahám za heft, ale co. Jako doplňky zvažuji náhradu cestovního plexi za origo (kdyby chtěl někdo vyměnit, nejsem proti), padací rámy, nějaký univerzální gumy od mitasu a nějaký doplňky do barevnýho eloxu
září 2016
Peggyna se podívala na cca 1200 km dlouhý výlet Na HochAlpenstrasse v rakouských Alpách, bez jediného zaváhání, na cestu jsem akorát vyměnil olej a dopnul a vyčistil řetěz, jela krásně po dálnici 140, i vlásenky v Alpách na již zmiňovaných zpuchřelých polodrapácích, jedině na mokru moc nedržely, ale i tak se s nima dala jet vcelku pěkná "kudla" :) Je pravda, že v Alpách ve výšce nad 3000 m.n.m. karburátorová Peggyna trošku sýpala a chvílema se jí moc nechtělo, i tak ten výkon stačil k předjíždění výletníků.
Stále je to pekná motorka. Mám Mitas E-08. Pegaso má trošku dosť slabé svetlo. Riešil som to najlacnejším a najrýchlejším spôsobom a to, že svietim dialkovým, ktoré som samozrejme skrátil aby som neoslňoval.
krasna motorka, mas pravdu, po rovine umi jazdit kazdy blbecek...buduci predlzeny vikend idem aj ja na Gross, mozno sa uvidime, tak hlavne opatrne