První čtyř vál. Chtěl jsem něco mezi, ani silničku, ani naháče, co nejmeně plastů, ale něco kdy se dá schovat při vyšší rychlosti.
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Byly na ní široké řidítka z endura, navíc zvyklý ze SV650 a ER5 moc dlouhá a vysoká. Po měsíci jsem se už na ní cítil jako doma.
Motorku bych doporučil pro - Dlouhé cesty úpně v pohodě, na okrsky to chce sice enduro, ale v téhlé cenové kategorii nic nenajdete. Do 40 tis parádní cestovní moto. Spotřeba velmi příjemná 4,7 - 5,5l
Recenze
Nesnáším plasty, ale na delších cestách se hodí. Takže příjemný kompromis. Je za co se schovat, ale přístup ke všemu je parádní. Ke všemu se dostanete za pár minut.
Řazení je precizní. Zrychlení jako čtyř vál, od spoda pozvolna, když se ale rozjede, nechce zasavit. Maximálka 195km/h, chtěla jet dál, já už ale ne, tak jsem zatáh plyn zpět...
Rejd má dost malý, je třeba si najíždět.
Výkon má, že ho ani nevyužiju, spoujezdce za zadkem nepoznáte, ani 100 kilového chlapa.
Mel jsem taky Fazera 600 4 roky spokojenost dobra volba
Jo, bez karambolů, to sedí... Pikantní je, že jsem před měsícem koupil ještě i Virago 535, jen tak do práce, jako druhý stroj, když je místo v garáži, no a abych se trochu zklidnil. Fazer mě trochu tlačil, kde nechci, moc jsem se nechával unést.
No a po 14-ti dnesch jsem se na Viragu vysekal. Rameno už je v pohodě, motorka taky.
Asi je to tak jak se říká, je jedno na čem sedíš, ale jde o to co máš v hlavě...
parádní stroj. Teď přečkat zimu a pak přeji mnoho šťastných km bez karambolů.