Stará poctivá Afra ---Babi Adventura---
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM LC8 950 Adventure S: Tahle motorka pro mě byla jasná volba díky svým off schopnostem, ale nakonec rozhodly finance
První dojmy - První dojmy z africy byly perfektní. Na svůj věk velice zachovalá motorka. Působila mohutně a při první projížďce se mi zdálo, že letí jak z praku a skvěle brzdí.
Motorku bych doporučil pro - Tahle motorka je vhodná pro ty, kteří mají rádi staré poctivé a elektronikou neprošpikované motorky.
Doplňky na motorce - padáky, centrál a nosiče kufrů sw motech, zásuvka na 12V, samostatný spínač palivového čerpadla, vyhřívané hefty, bastry acerbis, pancéřové brzdové hadičky, laďák, zvýšení řídítek.
Recenze
Po roce a půl s transalpem jsem se chtěl posunout zase dál. Jasnou volbou byla kačena, ale nakonec jako vždy rozhodovaly peníze. Po africe jsem pokukoval už když jsem vybíral alpa. V té době jsem si říkal, že nebudu dávat stejné nebo ještě větší peníze za tak starou motorku, která má jen o pár kw víc výkonu a o něco málo větší zdvihy podvozku. I tak mě ale Africa stále něčím přitahovala :) Kupodivu ani netrvalo dlouho abych narazil na inzerci na pěkný kousek za přijatelnou cenu.
Africa je původem z Rakouska a tak je z výroby přiškrcená na 35 kw, prodejce tvrdil, že je otevřená, ale jelikož se afry neškrtí jen pomocí restrikci, ale i jinými vačkami tak je fakt těžko říct jestli je to pravda. Každopádně na svůj věk, hmotnost a výkon jede parádně. Motorku jsem kupoval na silničních continentálkách, při první jízdě na mokru jsem si několikrát málem cvrknul a říkal si, že gumy musím co nejdřív vyměnit. No nakonec jsem se na nich podíval i na nějaké lesní cesty kde toho zvládly překvapivě hodně :D Momentálně mám obuty mitasky 09 a 10 které překvapivě dobře drží i na mokré cestě, jen brzdy už nejsou tak "kousavé" jako s continentálkama. Podvozek je lehce upravený, na zadním tlumiči je vyměněna vidlička za delší, přední tlumiče jsou taky zvýšené, jen nevím přesně jakým způsobem, ale to zjistím při zimním servisu :) Podvozek je celkově o něco tvrdší než jsem byl zvyklý z transalpa, ale v terénu funguje překvapivě dobře, ani při jízdě ve vyšší rychlosti se mi nestalo, že by šla na doraz.
Motor je docela pružný do rychlostí kolem 120 km/h, což mě osobně maximálně vyhovuje. Při jízdě mimo silnici je potřeba počítat s vyšší váhou motorky, ale ve většině případů pomůže se toho prostě nebát a trochu to osolit :D
S motorkou mám zatím najeto něco kolem 3500 kilometrů s průměrnou spotřebou 5,69 L a to jezdím sám i se ženou, po cestách i v terénu
pěkná Africa ..hodně zábavy
Krásná moto
Krasavice
Na předku zvýšená není, jen vzadu tou delší vidličkou. Ať Ti dělá jen samou radost!
krasavice, mám stejné barvy