PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 600 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník LetiferDS
Vloženo 2.2.2017
Aktualizováno 22.1.2020
Zobrazeno 2 166x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.1

Popis motorky


Lehká, zábavná, univerzální a nezákeřná šestka, která mne stále, i po letech velmi baví!

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZF-R6: Víc se mi líbilo GSX-R.

První dojmy - Vzpomínám si na den, kdy jsem ji nadšený a trochu vyplašený vezl domů... po eSVéčku to byl celkem skok, ono to má výkon! ono to má brzdy, super podvozek a konečně se na tom pořádně sedí! Už když jsem uvažoval o první motorce, věděl jsem, že chci supersport, a GSX-R naprosto splnilo veškerá očekávání.

Motorku bych doporučil pro - Pro mě a pro ty, kteří chtějí moderní stroj s nadčasovým designem.

Doplňky na motorce - Spousta doplňků M-Style a Yoshimura, K&N filtr (rolny, páčky, padáky, kryty atd.)

Recenze

sd-esign.blogspot.com

GSX-R mám už nějakou tu dobu a jak zkušenosti přibývají, tak jsem se rozhodl trochu poupravit/přepsat starou recenzi.

Už v době, kdy jsem si dělal papíry na první motorku jsem věděl, že chci supersporta, abych nabral nějaké zkušenosti a neskočil do toho po hlavě, tak jsem si na rozježdění koupil SV650 (2003). Vcelku slušný, zábavný stroj, který i dnes vypadá pěkně! Po cca roce a půl s eSVéčkem, jsem si všechno tak nějak osahal, pochytil základní návyky, najel přes 30k km a prošel kurzem Bezpečně na motorce (který mohu jen doporučit), usoudil jsem, že je tedy čas posunout se k tomu, k čemu jsem celou dobu tak tíhl.

Slza mi skoro ukápla, ale opustil jsem to mé krotké, nenáročné eSVéčko (už s najetými cca 64k km, ale stále bez jediné vady) a začal hledat onen vysněný supersportovní kus.
Prošel jsem takovým tím procesem asi jako všichni ostatní (prohlížení inzerátů každou volnou chvíli, v pracovní době, uprostřed noci, na obědě, v kině, s přítelkyní no asi chápete...), rozhodoval jsem se hlavně mezi R6 a GSX-R 600 K8, Hondy mne i přez své kvality nikdy moc nebraly a Kawu jsem ani žádnou pěknou neviděl.
Byl jsem se podívat na mnoho motorek různě po republice, vyzkoušel R6 (která byla pocitově sice taková celá trochu "ostřejší", ale i dražší) a nakonec se rozhodl pro univerzálnější GSX-R 600 2008 v krásných barvách Yoshimura, do kterejch jsem se hned zamiloval. K8 byl vlastně jediný model, který připadal v úvahu, o ničem jiném jsem ani neuvažoval... antihop, palivové mapy, elektronický tlumič řízení a další... zkrátka moderní stroj s nadčasovým designem. GSX-R je alespoň pocitově z šestek největší a nejuniverzálnější, takový pěkně macatý s pořádnou podsedlovkou, kam se pohodlně usadí baťůžek a ani ve dvou není problém dát 800km za den (což na tom sedátku co má R6 není moc reálné)

Po eSVéčku to byl velký skok, hlavně pokud jde o výkon... jede to, točí to 16k!, brzdí to, zatáčí to a nevlní se to jak žížala, řve to, prská a střílí plameny, no prostě sranda (potvrdí každá policejní kontrola). Teď jsme spolu třetí rok a stále mě baví a neuažuju o nástupci (max přikoupit další stroj).

Je to skvělý stroj, který můžu jen doporučit.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
cebeer
cebeer napsal 05.02.17 v 17:52 10b.

Souhlas, supersporty od Suzuki nabízí vlastnosti supersportu, přitom jsou relativně pohodlné a dá se na nich projet i ve dvou. Máš krásnou šestku, tak ať dělá jen radost.

Delta
Delta napsal 03.02.17 v 12:48

Hyundai
Hyundai napsal 02.02.17 v 14:51 10b.

At ti slouzi Kdyz budes neco shanet nabo potrebovat poradit Ozvise Jirka 733 180 737

changes1
changes1 napsal 02.02.17 v 14:06 10b.

Pěkný popis a hlavně spousta pěkných fotek.

ElFidel
ElFidel napsal 02.02.17 v 12:35 10b.

Pěkná

Více komentářů



TOPlist