Moto pro zábavu. Ideální na zpestření krátkých cest.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 660 SMC: Nebyla
KTM 690 SMC R: Cena
První dojmy - První dojem vám hned napoví že se jedná o účelovku a to dělat radost řidiči kterého veze. V podstatě si připadáte jak na enduru, ale s tvrdým odpružením a malým a širokým předním kolem.
Doplňky na motorce - Blástry Accerbis, výfuk LeoVince
Recenze
Svou krátkou recenzi šestsetčtyřicítky začnu podvozkem. Motorka má plně nastavitelný podvozek - kromě předpětí pružin v předních vidlicích a vzhledem k mé váze (65Kg) jsem za tuto možnost ladění byl rád, ale i troufám si říct dobrém nastavení stále cítíte že se jedná geometrií spíše o enduro než o silniční moto/supermoto.
Brzdy: Jsou tu silnější než u endura a těm nemám co vytknout!
Posez: Posez na moto určuje šířka a tvar řidítek, ale při rychlejší jízdějsem se trochu trápil ne výjezdech ze zatáček - a to klouzáním po hladkém a rovném sedle které je zároveň na motárda správně nepohodlně tvrdé.
Motor: tenhle motor se může chlubit podáním kroutícího momentu ve spodním spektru otáček a to takřka okamžitou odezvou na plyn. (Pokud použijete lepší karburátor s akcelerační pumpičkou tak se moto zvedá i na trojku plynem což je opravdu to co při jízdě ve městě neskutečně baví). ale při rychlejší jízdě mimo město Vám zas přijde že ve vyšších otáčkách spíš motor trápíte.
Vzhled: moto se mi vůbec neokoukalo, měl jsem takzvaně fejsliftovaný model z roku 2006 a jediné co bych vzhledu vytknul, tak zub času který se na něm používáním podepsal, ale za to samozřejmě nemůže motorka :D
Servis: Moto jsem měl krátce a jediné co jsem řešil byla repase napínáku na rozvodový řetěz (1tis Kč)
krasna masina!
Fajné oranžové kladivo...