✒ Mašina "jaxviň" 💨💨💨 👌👏
✒ Krasavice 👀👀👸👰
⚠❣❣❣MŮJ miláček❣❣❣⚠
⚠♥💘💙💜
Výška jezdce: 176 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Ninja 650: 📊Kvůli nižší poloze řídítek je horní část řidičova těla přenášena na ruce 👎
Honda CB 1000F: důvod neuveden
První dojmy - ® suzuki Bandit 1200 N splnil nad očekávání všechny mé požadavky pro koupi motorky...💹🔝 Mít pořádnou mašinu byl jeden z mých životních snů a troufám si říci, že jsem si tenhle životní sen touto "bandaskou" splnil na 💯%
Motorku bych doporučil pro - Pro zkušenější bikery
Doplňky na motorce - Laděný výfuk, padáky, zásuvka zapalovače 12V, analogový ulazatel teploty oleje v motoru, ...
Recenze
⚠ JÍZDA SE SPOLUJEZDCEM
➕🛂
⛔ Při jízdě se spolujezdcem je na ovladatelnosti hodně znát veškerá nežádaná změna jeho těžiště.
➖🛂
⛔ Při jízdě bez spolujezdce jsem nezaznamenal takřka žádný problém s ovládáním motorky.
⚠ STABILITA
⛔ Zadní kolo - motorka není v zatáčkách až tak stabilní, jak jsem očekával, a to zvláště není-li silnice rovná.
⛔ Přední kolo - i u předku panuje v zatáčkách menší nejistota, neboť se mi také už stalo, že se mi kolo při náklonu v zatáčce rozskákalo nahoru/dolu.
📌 Pozn.: Mám jí od podzimu, ale ještě jsem ani pro kontrolu neudělal vyvážení kol a je i možné, že to způsobil nesprávný tlak pneumatik.
⚠ MOTOR
⛔ Velký objem válců (1159ccm) s 234kg těžkou motorkou + hmotnost posádky cvičí opravdu neskutečně i přesto, že výkon motoru je "jen" 72kW.
⚠ BRZDY
⛔ V rámci možností...
🅿👈Vpředu : Kotoučová brzda (2x kotouč) ✔
🅿👉Vzadu : Čelisťová brzda (účinnost 👎) ❌
⚠ SPOTŘEBA PALIVA
📌 Pozn.: Rozhodujícím faktorem pro spotřebu paliva je především to, jakým stylem jezdíte.
Bandit 1200 N je super a stále dobře vypadá, prostě klasickej naked. Na mojí GSX 1400 jsem měl podobný chování podvozku v zatáčkách. Navíc při rychlé jízdě nad cca 150 se to začlo vlnit a při prudkym ubrání plynu ve 180 se motorka zavrtěla jak bejk na rodeu. Nechal jsem zrepasovat zadní tlumiče ale hlavně instalovat progresivní pružiny dopředu a je to uplně jiný kafe.